Bersama Berjuang

Wednesday, June 8, 2011

GEMPAR!!! ANUWAR PENGANUT SYIAH???


Terjemahan

Syi’ah: Harus Menyetubuhi Isteri Pada Dubur

Daripada al-Barqiyy, beliau memarfu’kannya[1] daripada Abi Abdillah a.s. katanya: “Bila seseorang menyetubuhi isterinya pada duburnya lalu dia tidak sempat keluar air mani maka kedua-duanya tidak wajib mandi. Jikalau dia keluar air mani maka wajib mandi keatasnya dan isterinya tidak wajib mandi”.

(Rujukan: Muhammad bin Ya’kob al-Kulaini al-Furu’ min al-Kafi jil. 3 hal. 47)

Kesimpulan:
  • Syi’ah mengharuskan seseorang itu menyetubuhi isterinya pada dubur.
  • Syi’ah pada hakikatnya telah menghina imam-imam Ahl al-Bait dengan menghubungkan ajaran yang bercanggah dengan fitrah manusia kepada mereka walaupun mendakwa cintakan mereka.
[1] Menyambungkan sanad sampai kepada imam maksum.



GERAKAN TIMUR:
Wow!!!  Punya gila lah syiah nih!

Agaknya si Nuar tu ikut fahaman ini kot... Tu yang tak pernah jatuh "haram". Cuma "dubur" yang dok asyik dia "tibai" itu milik lelaki.  Abih kalau suka main bontot lelaki, syiah yang mana pulak yang dianuti?  

Dahsyat sungguh! hehehehe...

1 comment:

  1. Assalam bro

    Anwar ikut Islam Liberal/Pluralism.. tuhan dia sama dengan penganut Agama budaya dan sesat... Tu pasal pada Anwar semua halal... tak ada haram... Mana dia berani sebut ALLAH swt itu ESA... Dia cakap dengan orang India dan Cina Tuhan mereka sama? Apa ceceternya....

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...