Bersama Berjuang

Wednesday, June 22, 2011

Dah Tak Tahu Hormat Sidang DUN... Mmg DAP Nak Lupuskan Melayu!!! PAS Buta ke? Atau Bodoh?


PAS berjaya mentarbiahkan DAP.  Itulah kata-kata tongong dari pemimpin PAS, disahut pula dengan take beer... take beer... 

Sidang DUN Sarawak yang berlangsung menunjukkan betapa wajah sebenar mereka semakin kelihatan dan jelas.  Keengganan memakai songkok sebagai lambang hormat kepada sidang DUN adalah manifestasi betapa mereka cukup anti kepada Islam dan Melayu.  Apatah lagi Wong Ho Leng dari DAP secara terang-terangan menolak pemakaian songkok kerana bercirikan ISLAM!

Apa lagi yang PAS perlukan untuk memahami perkara yang mudah ini?

Rasisnya mereka terhadap bangsa lain terserlah, tanpa berterima kasih kepada orang Melayu yang mengizinkan mereka mencari kehidupan di bumi bertuah ini. 

Perhatikan dengan teliti, gaya mereka persis Yahudi, diberi betis hendak peha, akhirnya bumi bertuah dirampasnya.  Itulah yang berlaku kepada Palestin, yang memberi ruang dan peluang kepada Yahudi, akhirnya dipancung dengan gerakan Yahudi bernama Zionis!  Bezanya, gerakan dengan matlamat yang sama di Malaysia digelar DAP!

Ada pula parti orang Melayu yang bersekongkol dengan DAP laknatullah ini.  
Di mana status Melayu ini?  Kafir dzimmi atau harbi?

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...