Bersama Berjuang

Thursday, June 16, 2011

BERSIH 2.0: PILIHANRAYA TIDAK ADIL DAN TIDAK BERSIH PUNCA PAS MASIH BERKUASA KELANTAN?


Mari kita renungkan, betapa bebalnya otak Fuckatan.

Anwar Ibrahim berkata seandainya piliharaya Malaysia bersih dan adil, Fuckatan telah berjaya menguasai Malaysia pada PRU yang lepas.  

Hahahaha... psywar yang tidak "lut" kepada rakyat Malaysia hari ini.

GT ingin tanya Anwar, andai pilihanraya di Malaysia tidak bersih dan tidak adil, mengapa selama 5 penggal PAS menang di Kelantan?

Andai pilihanraya di Malaysia tidak bersih dan tidak adil, BN pastinya telah lama merampas Kelantan dari PAS dan menyelamatkan Kelantan dari kekotoran, kemunduran yang mengakibatkan rakyat Kelantan terpaksa merantau ke negeri lain untuk mencari penghidupan. 
Dan penyokong PAS takkan masih tidak nampak fakta ini? Masih sanggup jadi "hanjing politik" kafir laknatullah? 

Buta hati maknawi sungguh!!!

Dan juga gara-gara pilihanraya tidak adil dan tidak bersih, Nicky Arjis masih lagi memegang jawatan Menteri Besar Kelantan sehingga kini, dan mgkin sehingga dia mati.

Kalau selepas ini PAS tewas di Kelantan, Nicky Arjis nak kata apa pula tentang pilihanraya di Malaysia?

3 comments:

  1. Assalam Bro

    Mereka hendakan Putrajayalah... dapat perintah Malaysia. Negeri apa sangat, terpaksa ikut kerajaan Pusat juga... Kalau dia dapat Putrajaya memang terbalik Malaysia...

    ReplyDelete
  2. TAH2 KLU WALLY SLIPAU KT DLM KUBOR PUN DIORANG MASIH NAK PERGUNAKAN DIA KOT. YE LAH SKANG NI ZAMAN DAH CANGGIH. SIRI BERCAKAP DARI KUBOR TAK MUSTAHIL BRO. PASANG GCD DGN MIKROPON JEK...JGN TERKEZUT FATWA BARU BLEY KUAR! TAKSUB GILER VAVI TUHHH KEHKEHKEH ADOIYAIIII

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...