Bersama Berjuang

Sunday, May 15, 2011

SIRI JELAJAH ANWAR PANDIKUTTI DGN 2 LAGI PEMBOHONGAN CIPTAANNYA!


Semua orang dah tahu game "politik" Anwar apabila pemandunya membuat laporan polis kononnya terdapat unsur sabotaj pada kereta Pak Sheikh. 

Dan ia ikuti dengan laporan polis oleh anak papa si Nurul Izzah yang mendakwa kononnya menerima ugutan sms agar mendesak anwar berundur dan jika tidak nyawa anaknya terancam.  

Kedua-dua isu ini sebenarnya dicipta untuk mendapatkan simpati dari rakyat.  Lebih penting, dua isu ini sebenarnya dijadikan modal sempena program jelajah ceramahnya.  

Anwar tahu bahawa terlalu sedikit hujah yg dimilikinya dalam isu video lucahnya.  Dia tidak mahu bersumpah, dia tidak mahu membuat ujian poligraf, dan dia tidak pula menunjukkan bahawa jam tangan Omeganya kepada umum.  Oleh kerana kekurangan fakta, dia perlukan sesuatu untuk mengalihkan fokus rakyat. 

Ramalan dan jangkaan dari semua ternyata benar.  Anwar sedang menggunakan dua isu ciptaannya dalam siri jelajah untuk menipu rakyat demi menyelamatkan dirinya yg tidak bermaruah itu.  Dan kedua-dua isu ini diperbesarkan bagi menutup terus isu video xxxnya.  

Teknik yang sama dalam pembohongan isu racun arsenik dan suntikan HIV dulu.  Sehingga kini, Anwar masih hidup dan sihat dan boleh pula menutoh lelaki dan chinadoll tanpa masalah.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...