Bersama Berjuang

Friday, May 6, 2011

SELANGOR MENANGIS... STRATEGI TERBAIK "MEMBUNUH" PENIAGA MELAYU & KHALID DPT LEPAS TANGAN!


Semakin hari semakin byk asset kerajaan negeri yang tergadai akibat dari sikap tidak mahu bertanggungjawab dan mengambil jalan mudah.  

Alasan yang diberi pastinya operasi itu tidak menguntungkan dari segi perniagaan.  Jadi, menjualnya adalah alasan terbaik dari kaca mata seorang bekas keparat korporat.  Dia mungkin lupa bahawa majoriti yang berniaga di situ.  Ataupun buat2 lupa, atau pun mmg itulah arahan dari bossnya, DAP laknatullah dalam misi menyahkan orang Melayu dari penguasaan ekonomi yg tidak seberapa ini.  

Peniaga melayu yang selama ini membayar sewa yang berpatutan dgn hasil jualan nampaknya terpaksa bersedia untuk menghadapi kenaikan kadar sewa oleh pemilik yang baru.  Tidak mampu membayar sewa yang baru, pergi mampus sama lu!  Berambus!  

Khalid pula "Maaf, kita sudah menjualnya dan tiada kuasa untuk membuat sebarang keputusan".

Selangor menangis di SINI.

1 comment:

  1. biar lah..kalau kita tengok peniaga2 kat situ especially yg ada lot kedai memang bermazhabkan tok guru & the gang..booth2 pon sama..so biar la diorg merasa atas undian diorg.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...