Bersama Berjuang

Sunday, May 8, 2011

PAS SELANGOR ADALAH CONTOH TERBAIK WATAK "SI KELDAI"


PAS Selangor adalah manifestasi kegagalan hakiki yang nyata dalam memperjuangkan apa yang didakwanya Islam.  Seantero negara "geger" atau kecoh apabila satu persatu isu berkenaan Islam timbul di Selangor, namun PAS menikus ketakutan akibat salakan dari DAP yg direstui oleh PKR.  

Sedarkah PAS bahawa PKR sebenarnya menang hasil dari titik peluh jentera PAS itu sendiri?  Tahukah PAS bahawa mereka hanyalah sekadar alat politik murahan PKR yg tidak mempunyai agenda perjuangan, selainkan menjadikan Anwar sebagai Perdana Menteri?  

Tahukah anda bahawa PAS ialah ....  KLIK SINI

1 comment:

  1. Memahami siapakah PAS kini sememangnya tugas yg berat kini.. Hala tuju yg bercelaru dan berubah2 kian memerangkap langkah politik mereka...nyata mereka telah terlanjur dalam mmbina ikatan syaitan yg kini mulai mnguasai setiap biji tasbih dan cuba mewarnai serban mereka. Allahyarham ustaz Fadzil pasti sgt kecewa dgn cara perjuangan islam dipergunakn dgn serakusnya oleh unsur yahudi dlm pkr dan kristian dlm dap.. Ternanti2 janji PAS dlm ceramah semasa pru10 utk mghapuskn kilang arak di selangor..kini kuasa Allah parlimen shah alam milik PAS namun kilang itu tetap gah berdiri dan ditambah dgn renovation baru2 ini.. Dan plg sedih dgn PAS dlm pakatan DAPig dgn mudah dpt mmbina kompleks gereja trbesar dimalaysia di Kinrara dan ngarahkn azan disana diperlahankn.. PAS kian tenat.. Jgn biarkn Islam terus dihina walau pun mereka rela mmbiarkn Melayu binasa..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...