Bersama Berjuang

Monday, May 16, 2011

LAPORAN POLIS: ZURAIDAH BAKAL BERUBAH MENJADI MAK LAMPIR DI BULAN PENUH INI??


Kalau nak tgk penyebar fitnah tegar berjantinakan wanita, perhatikan si Mak Lampir aka Zuraidah ni.  Sindrom PMS nya kelihatan berterusan dari hari ke hari...  bukan pusingan haidnya yg tak betul, tapi otaknya.

Momentum untuk namanya terus panas di persada politik tanahair, dia menggunakan sepenuhnya teknik dan taktik Anuwar.  Mgkin juga Mak Lampir mengirimkan kad ucapan Selamat Hari Guru kepada Anwar, siapa tahu? Kan? 

Dialah orang pertama yang mensensasikan kononnya ada bukti mengatakan UMNO akan merampas Selangor seperti mana yang terjadi di Perak.  Tapi sampai sekarang, hanyalah bau busuk mulutnya yang diterima oleh rakyat.  

Kali ini, dia mengilai lagi sempena bulan penuh.  Katanya UMNO Hulu Selangor telah mengutuskan surat kepada KDN memohon agar 2000 penduduk bertaraf tetap dipindahkan sebagai warganegara untuk membolehkan mereka mengundi BN pada PRU akan datang.  Dan surat permohonan itu diwar-warkan ada ditangannya.

Fakta penting yang perlu semua rakyat tahu ialah surat itu tiada cop diterima oleh pejabat KDN.  Malah, tandangan Ketua UMNO Bahagian Hulu Selangor, Datuk Mohd Idris Abu Bakar adalah ditiru dan tidak sama dengan tandangan beliau.  Dan ejaan nama Datuk Mohd Idris yang ditaip di dalam surat itu juga salah.  

Bukti yang boleh "dibuat" di mana-mana cybercafe di Selangor ini.. hehehehe... dan UMNO Hulu Selangor telahpun membuat laporan polis berkenaan dengan fitnah jahat ini.  Siap kau Mak Lampir, nak backup ketua, akhirnya kejahatan dan kebodohannya yang terserlah!

Hati-hati kepada pihak Polis, pastikan dia tidak mengilai dan menggila kerana apabila tubuhnya kemasukan entiti puaka, dia akan bertukar rupa!!!!  

2 comments:

  1. mak lampir nak jadi jaguh pkr kerana presiden boneka pkr dah jd bisu,mak lampir ambil alih sementara.Sebenarnya mak lampir ni gila glamor serta leh digelar artis gila publisiti murahan

    ReplyDelete
  2. AKU TAK FIKIR ADA ORANG SANGGUP NAIK ATAS MAK LAMPIR...GELI !

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...