Bersama Berjuang

Sunday, May 15, 2011

JOM BONGKAR: BAGAIMANA SAHSIAH DIRI AHLI PAS DIMANFAATKAN OLEH ANUWAR PANDIKUTTI?


Apabila kita menyebut ekstrimis, secara automatiknya kita fokus terus kepada PAS, parti yang terkenal dengan sikap gedebe dan mengamalkan politik kebencian.  

Suburnya ekstrimisma di dalam PAS berikutan penggunaan fahaman "matlamat menghalalkan cara".  Kita masih ingat lagi kenyataan dari wali agung terompah yang berkata bahawasanya andai syaitan mahu menolongnya dia pasti terima.  Bersorak gempitalah syaitanirrajim apabila ada tok garu yang mahukan pertolongannya untuk memecahbelah dan menyesatkan ummat Muhammad.  Mmg itulah sumpah Syaitan hingga ke akhir zaman nanti.  

Begitulah cara fatwa dikeluarkan oleh PAS, ia bersifat mutlak milik Tok Garu.  Esklusif.  Dan sebarang penentangan atau pendapat kedua bakal menerima neraka sebagai pembalasannya!  Celako! Celako! Celako!  

Begitulah sahsiah rupa diri ahli PAS dibina yang akhirnya dimanipulasi oleh Anwar untuk menyelamatkan dirinya.  

Bagaimana pembentukan sahsiah rupa diri ahli PAS dan bagaimana Anwar dapat mempergunakan kelebihan ini untuk dirinya?  

KLIK SINI untuk pembongkaran ini.

1 comment:

  1. dan maka adalah tepat apabila TGNA "bersabda" "sesiapa yang tidak mencium dan meminta maaf kepada anwar kerana mengaibkan anwar yang merupakan ahlul surga maka dia tidak akan masuk surga adapaun untuk ds najib tidak perlulah minta maaf walaupun mengaibkan atau menfitnahnya kerana ds najib sohih ahli neraka bahkan ianya mendapat pahala. betulkah? fikir-fikirkanlah, ini bukannya fitnah tetapi kiasan untuk yang mahu berfikir.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...