Bersama Berjuang

Sunday, May 15, 2011

MESTI FAHAM: TIPIKAL ANWAR, TAKTIK INI LAGI YANG DIPRAKTIKKAN!!!


Ini adalah taktik Anwar dalam menggambarkan betapa Islamiknya dia.  Bukan sukar untuk menafsir strategi menggunakan nama-nama ulama dunia.  Inilah perkara yang akan dilakukannya setiap kali berlakunya isu tentang salahlaku moralnya dan baru-baru ini, skandal video seksnya dengan chinadoll.

Perlu kita tahu bahawa esok adalah hari perbicaraannya di mahkamah berkenaan dengan kes isu liwatnya.

Kali ini, dalam siri jelajahnya di Stadium Selangor, sekali lagi dia melafazkan perkataan "berserah"nya dia kepada Allah bukan UMNO dalam menentukan hidup mati karier politiknya.  Dan pastinya simpati yang dipinta, dengan sebarang hukuman yang diterimanya bakal melabelkan kerajaan sebagai zalim!

GT tidak mempertikaikan berserah kepada Allah, tapi GT mempertikaikan motif dia menggunakan kalimah Allah untuk tujuan politiknya. 

Perlu juga GT ingatkan bahawa Anwar sebenarnya "terbakar" dengan lawatan Imam Besar Makkah baru-baru ini.  Lebih dia hangin satu badan, Perdana Menteri telah dijemput oleh kerajaan Qatar dan juga akan berucap di Oxford berkenaan dengan isu Islam.

Sedang cuba untuk bersaing dengan DS Najib, Anwar menggunakan ulama dari Syria untuk memberi impak yang lebih besar terhadap imej Islamik yang cuba diciptanya.  Persoalannya, sejauh mana beliau mengenali Anwar secara peribadi?  Berapa kerap dia menemui Anwar?  6 bulan sekali? 1 tahun sekali? atau mengikuti perkembangan Anwar melalui portal pembohong seperti Haramkah atau Suara Keldaian? 

Kasihan melihat ulama Syria ini, dipergunakan oleh Anwar.  

GT percaya ulama Syria ini tidak mengenal Anwar sebagaimana ularmak-ularmak PAS mengenali Anwar.  Seandainya ularmak-ularmak PAS pun boleh diperdaya dan dibohongi oleh Anwar, apatah lagi ulama dari Syria ini???

GT pernah membongkar strategi Anwar apabila kegiatan tidak bermoralnya didedahkan, DISINI.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...