Bersama Berjuang

Monday, March 12, 2012

PANASSS... Foto Petanda PAS Meru Nak Mampos!!! AMEKAW Rani Oiii...




Ini adalah fakta, yang diambil dari satu lagi ceramah oleh PAS yang dianjurkan bersempena dengan ceramah Hasan Ali di Meru, di lokasi yang jaraknya kira-kiran 1 kilometer sahaja.

Ikut perkiraan GT, mereka yang di dalam dewan ini hanya sekitar 70 hingga 80 orang hadirin.  

Perlu diingatkan, ceramah ini dibuat di kawasan Pesuruhjaya PAS Selangor, yang menang dengan jumlah majoriti 5000 lebih pada PRU yang lalu.  

Apakah 70 hingga 80 hadirin ini memberi justifikasi kekuatan PAS di Meru, seperti mana kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor bahawa pemecatan Hasan Ali tiada kesan kepada PAS?  

Mungkin seperti yang GT pernah dedahkan DISINI juga dapat membantu tafsiran anda tentang "Hasan Ali tiada kesan kepada PAS".

Dan strategi ini adalah untuk mengurangkan jumlah yang bakal hadir ke ceramah Hasan Ali. Malangnya, ceramah PAS pula yang kurang kehadiran...  

Apa pula fungsi Zuraidah Ampang dan Khalid Samad jika tidak mampu tarik "crowd"?  Nampak sangat rakyat mula muak dan bosan dengan kedua-dua mereka ini.  

10 comments:

  1. Ya allah ya tuhanku... kau sedarkanlah semua saudara PAS ku yg selama ini mereka di jalan yg salah... kembalikanlah mereka berhati bersih dan berkasih sayang sesama melayu dan islam, amin.

    ReplyDelete
  2. 70 org hadir tu kira hebatla bg pas yg dah nak qoluuu!!!

    ReplyDelete
  3. boleh tahan ramai jugak yg hadir......80 org tuuu dah dekat 100 org dah.....cuma aku nak tanya bilangan kerusinya berapa????.....aku dah x tahan nak gelak ni....hahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Dasatnya sambutan pada Dr.Rani. Aku konfiden Pas hancuuus.

    ReplyDelete
  5. Bagai langit dengan bumi.itulah perbezaan ceramah hasan ali dgn khalid samad.

    ReplyDelete
  6. dulu aku sokong Pas tapi semenjak dua menjak ni...bila dah tau pembangkang berkiblatkan kpd seorang ketua yg menyokong Zionis mahu menegakkan politik Islam pluralisme-libralisme...dgn moralnya yg tak melambangkan Islam...maka aku kembali kpd kepimpinan yg berjuang untuk agama, bangsa dan negara iaitu BN!

    ReplyDelete
  7. ceramah ustaz hassan ali utk mempertahankan akidah umat islam dan pernyatuan bangsa dan agama islam..

    ceramah Pas utk memaki hamun, memfitnah dan menyemaikan kebencian sesama islam...

    Pas dah hilang hala tuju sejak bergabung dgn PKR dan Dap yg mempertahankan israel, mengatakan semua agama adalah sama... dan sentiasa menentang perlaksanaan agenda islam oleh Dap

    sama2 kita fikirkan.... demi kebaikan agama, bangsa dan negara...

    ReplyDelete
  8. Rasanya kedatangan ahli mesyuarat PIBG sekolah anak aku lagi ramai berbanding suku sakat PAS cawangan Meru yang dah nazak ni....Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. syukurlah orang Islam dah sedar bahawa pembangkang ni bak ayam jantan berkokok ekor penuh tahi... cakap bukan main hebat berapi2 tapi cakap tak serupa bikin...apa yg dicakap hanya retorik realitinya tak ada apa yg dah dilakukan sepanjang sepenggal memerintah beberapa negeri yg kita dpt lihat adalah kecurian pasir yg amat rakus masing2 berebut membesarkan tembolok...rakyat tidak dibela balik2 kerajaan BN juga yg diharapkan...cukup memberi pengajaran kpd rakyat yg dah tertipu pisang takkan berbuah 2X!

    ReplyDelete
  10. syukurlah orang Islam dah sedar bahawa pembangkang ni bak ayam jantan berkokok ekor penuh tahi... cakap bukan main hebat berapi2 tapi cakap tak serupa bikin...apa yg dicakap hanya retorik realitinya tak ada apa yg dah dilakukan sepanjang sepenggal memerintah beberapa negeri yg kita dpt lihat adalah kecurian pasir yg amat rakus masing2 berebut membesarkan tembolok...rakyat tidak dibela balik2 kerajaan BN juga yg diharapkan...cukup memberi pengajaran kpd rakyat yg dah tertipu pisang takkan berbuah 2X! OZEL

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...