Bersama Berjuang

Thursday, May 5, 2011

JAKET KALIS PELURU - ESKAY TAHU DIA BAKAL DIBUNUH ???


Sungguh tidak terduga apabila Eskay sendiri membuat pengakuan bahawa dia memakai baju kalis peluru kepunyaannya sewaktu majlis angkat sumpah itu berlangsung.

Persoalannya, mengapa Eskay bertindak memakai baju kalis peluru tersebut, sedangkan pembunuhan ahli politik atau bermotif politik sgt jarang berlaku di Malaysia ini.  Percaya atau tidak, keadaan ini sedikit sebanyak memberi gambaran tentang taktik "kotor" Anwar dalam berpolitik. 

Perlu kita ingat bahawa Eskay adalah bekas teman rapat Anwar, maka tentunya dia tahu serba sedikit, mgkin banyak, tentang permainan politik ala-yahudi Anwar.  Kita tahu di negara-negara tertentu, pembunuhan ahli politik yg didalangi oleh CIA atas sebab ingin menguasai negara itu, termasuklah Saddam dan yg terbaru, Osama.  

GT teringat beberapa perkara yang pernah Ummi Hafilda ucapkan ketika berceramah, iaitu berkenaan kejadian yang menimpa Azizan, yg pernah ditoron oleh Anwar.  Ummi menceritakan bagaimana Azizan menerima ugutan yg amat dahsyat sehinggakan membawa kepada kejadian yg mengakibatkan kematian isterinya.  Kereta kancil yang dipandunya dilanggar dari tepi oleh sebuah pajero yg dikatakan dinaiki oleh lebih dari seorang suspek, yg dipercayai samseng upahan politik.  Ummi menjelaskan pd saat genting itu, Azizan sempat menelefon Ummi sambil menjerit "Ummi... aku dah kena... isteri aku meninggal!"

Ummi juga ada memberitahu tentang satu lagi kematian ahli politik yang mana dikhabarkan tayar kereta mangsa telah dilonggarkan yg mengakibatkan kereta yang dipandu mengalami kemalangan.  Kalau tidak silap GT, mangsa bernama Aziz Shamsuddin... maaf, GT tidak berapa ingat.  

Apapun, Eskay telah membuktikan bahawa Anwar bukanlah kecil anak.  Namun demi rakyat, dia beranikan diri dan hati.  Ancaman dari Anwar secara tidak langsung merangkumi dari pelbagai sudut.  Dan tiada apa yang mustahil, kerana syaitan sudah lama menguasai Anwar.  

Anwarnirrajim!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...