Bersama Berjuang

Monday, May 2, 2011

DR ASRI JAWAB ISU QAZAF DAN SUMPAH LAKNAT VERSI ANUWAR???


Berbagai-bagai versi tentang sumpah laknat andai mengikut mulut Anuwar dan kuncu2nya.  Spt biasa, Anuwar menjual nama-nama ulama terkemuka bagi menguatkan hujahnya.  Anuwar tahu bahawa penyokong2nya membabi-buta akan percaya tanpa membuat sebarang kajian atau rujukan kepada bahan2 yang lain.  

Kita masih ingat bagaimana Yusuf AlQadhrawi dimanipulasikan dalam isu sumpah Saiful.  Dan janganlah kita berhenti mempercayai bahawa Anuwar membawa risalah kehancuran ummah!  

Mari kita saksikan kupasan tentang isu qazaf dan sumpah laknat yg cukup takut dilafazkan Anuwar dari Dr. MAZA.  

4 comments:

  1. Dr...pemikiran tiada ruang kebebasan menerima kebenaran hakiki disebabkan telah dibelenggu olih ketua ketua kecil yang telah dibelenggukan ketua ketua Sederhana yang telah dibelenggukan olih ketua ketua besar mereka merangkap Wakil Rakyat yang telah terikat dengan taklik talak 3 keatas isteri isteri yang menjadi mangsa taruhan sekiranya undur sokongan pada Parti..dan sekarang ini Pembikin dasar Parti Bermatian pertahankan Pakatan walaupun dalam hal yang TERSEDIA MAKLUM.
    Kalau mereka utara masaalah ini...ia dikhuatiri menzahirkan undur sokongan...menduda dan menjandalah mereka....Cina buta haram pulak! Jodoh baru ...janda dah berumur lanjut pulak....pening dan pusing diminda .Harap dapat Perkara ini diselesaikan Ulama Ulama ..Dato Mufti dan Majlis Fatwa.
    Kalau tidak...sampai berbuih mulut atau rosak micrphone pun tak dapat mereka memilih kebenaran atau kekaburan walaupun mereka dah amat faham hukumnya perkembangan semasa tapi.....TAKUT HILANG BINI..TALAK TIGA PULAK... Khalid Samad dalam Siratnya dedahkan hal ini dan meminta pertolongan mufti.....Yang tersurat dia bangga..dan mempertahankannya..
    supaya dilihat tidak engkar...Mestilah dia takut...ooi.

    Penungguan telah lama...kesihanilah mereka...dibuli..pembuat dasar secara rakus tapi halus berseni dan berhelah dengan ayat ayat Allah terhadap Allah.

    ReplyDelete
  2. ANUwar memang RAJA pembelit no.1....sebab dia ada tuan penasihat hamPAS nik Ajis juga DAPig Karpal gaSing....

    ReplyDelete
  3. KALAU ANAK ISTERI UST BADROL AMIN TU YG KENA LIWAT/ROGOL JANGAN SIBUK NAK BUAT LAPORAN POLIS KALAU TAK ADA 4 SAKSI!

    DAN DIA PULAK YANG PATUT DI ROTAN KERANA MEMBUAT TOHMAHAN LIWAT...

    BAGAIMANA KALAU SITUASI DIATAS BERLAKU ?

    jawapan ; rekayasa dan fitnah UMNO?

    ReplyDelete
  4. Tak ade satu pun perkataan yg keluar dari mulut Anwar boleh dipercayai. Kalau sikaki liwat ni mati...elok dibakar dan abu mayatnya flush ke lubang jamban. Itulah tempat paling mulia untuk Anwar Ibrahim disemadikan. (Anwarbutts)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...