Bersama Berjuang

Saturday, May 21, 2011

DAP PERLU DIBUBARKAN KERANA HORMAT PADA ISLAM DAN MELAYU!


Apa kurang jelas lagi wahai Melayu?  Apakah kamu percaya?  Adakah mereka benar-benar berubah?  

Jangan pernah percaya pada mereka.  Jgn pernah.  Mereka laksana syaitan, berpura-pura ada makna.  Kerana "yahudi asia" tidak pernah berhenti dari cita-citanya untuk menakluk dan menguasai Tanah Melayu ini.  Suatu ketika mereka pernah mencoba, namun putus bergelimpangan di amuk siapa?

Perhatikan strategi PAP sewaktu menawan Temasik, persis dengan apa yang sedang digunakan DAP waktu ini.

DAP punya agenda.  Untuk menguasai Malaysia.  

Mengapa perlu Melayu DAP? 

Kerana mereka perlukan boneka.  Boneka yg menurut tari laknatullah di pelbagai jabatan, di pelbagai peringkat, dan untuk mengisi jawatan-jawatan penting seperti MB dan PM.  

Dan boneka ini pastinya ibarat zombie zomba, mayat bernyawa yang mengikut kata TUANnya.  

Tapi orang Melayu mudah lupa, orang Melayu mudah percaya, orang Melayu mudah ditipu.  Orang Melayu, orang Melayu, apalagi yang diperlu untuk ku beritahu.

Dengar pesanku...  

Andai DAP sudah menerima Islam dan Melayu sebagaimana termaktub dalam perlembagaan, PARTI ITU HARUS DIBUBARKAN KERANA PERJUANGANNYA TIDAK LAGI RELEVAN DI TANAH BERTUAH INI!!!

2 comments:

  1. Benda-benda macam ni kena jelaskan secara berulang-ulang kepada orang melayu...DAP sudah main sentimen macam PAP dulu..tengok nanti akan ramai melayu yang haprak akan percaya muslihat mereka ini..percayalah..orang melayu haprak..akan percaya...ramai...

    ReplyDelete
  2. hormat islam?hormat melayu?betul ker?cina cina ni tau hormat pada BABI jer sebab tu makanan diorang..jangan sesekali kita bagi muka kat orang orang yg makan BABI ngan BIAWAK ni

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...