Bersama Berjuang

Tuesday, May 17, 2011

BAKAR LINE: ANWAR BAKAL LARI KE LUAR NEGARA GARA2 TIDAK MAHU BERDEPAN EZAM?


"Saya akan beritahu mahkamah betapa munafiknya orang yang bernama Anwar Ibrahim".  Itulah yang terpacul dari mulut Ezam Md Nor, bekas orang kanan Anwar dan juga pengasas PKR yang kemudiannya memimpin pergerakan sayap pemuda parti tersebut.  

Ezam yang kemudiannya meninggalkan Anwar dan PKR pernah berkata bahawa sebagai seorang Muslim, beliau tidak boleh lagi menyokong Anwar.  

Ezam dikatakan antara individu yang akan dipanggil untuk diambil keterangannya berhubung dengan kes liwat Anwar terhadap Saiful.  Ezam juga dikhabarkan gembira sekirannya dipanggil dan akan menggunakan ruang dan peluang yang ada untuk menerangkan kepada mahkamah tentang siapa sebenarnya Anwar Ibrahim.  

Perkara ini amat menarik untuk kita nantikan, pertembungan antara bekas mentor dan bekas protegenya yang mana menyaksikan si protege dihumbankan ke dalam penjara gara-gara mempertahankan mentornya suatu ketika dulu.  

Cumanya, kali ini mereka berada di kem yang berbeza, Ezam di pihak Saiful, manakala Anwar di pihak Syaitan.  

Apakah Anwar "cukup" jantan untuk berhadapan dengan Ezam?

4 comments:

  1. Anuwar nak sangat DS Najib dipanggil sebagai saksi. Ezam juga mesti dipanggil sebagai saksi sebab Shaiful ada jumpa dia. Biar dia beri keterangan depan Anuwar.

    Mau terberak dalam mahkamah Anuwar nie kena dengan Ezam. Dia pandai sangat nak ugut DS Najib jadi saksi, nah ha.. Ezam pun dia kena panggil jadi saksi jugak.

    -artis-

    ReplyDelete
  2. kalau pihak peguam anwar panggil ezam n juburi tidak membantah rasanya mahkamah akan kepanasan ditelangi oleh ezam tentang keburukan anwar dah aku pasti anwar tidak akan ambil ezzam sbg saksi mereka,

    ReplyDelete
  3. sekrang saya tatap basama YB Ezam,Ezam lebih ariff siapa itu anwar.Dulu Perjuangan Ezam terlalu jelas keikhlasannya terhadap anwar,kasihan Ezam dalam keikhlasannya mempertahankan anwar hingga sanggup merengkok dlm pagar besi, SEBALIKNYA ANWAR SANGGUP MENIPU DAN MEMBOHONGI PANGLIMANYA SENDIRI. ADALAH SANGAT TEPAT PADA MASANYA ,EZAMLAH HULUBALANG YANG AKAN MEMBUNUH pltk ANWAR..HIDUPPP EZAMMMM.....- paiko -

    ReplyDelete
  4. INILAH HIKMAH SOLAT HAJAT

    MOGA2 EZAM DAPAT MEMBERSIHKAN KEADAAN DAN MEMBUKA MATA SEMUA RAKYAT MALAYSIA SIAPA NUAR

    KITA TAK KENAL PUN SAPA NUAR, EZAM TOLONG CERITA KITA NAK TAU

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...