Bersama Berjuang

Thursday, May 19, 2011

APABILA PRESIDENT, CLUB OF STUPIDITY BERSUARA... BODOHNYA MELANTUN-LANTUN!


Mahfuz Omar kata partinya tidak akan membantah sekiranya bukan Islam menjadi Perdana Menteri.  Tak baik kita berkata celupar, tapi salahkah andai kita kata Mahfuz ni bodoh dan bahalul?

Perlu ke kita katakan kita mahu hanya Islam dan Melayu menjadi PM?  Itukan kehendak kita yang tersirat, tidak perlu dipersoalkan lagi.  Samada UMNO mahupun PAS, bagi orang Melayu dan Islam, itu adalah fitrah.

GT tak sangka pula Mahfuz boleh mengeluarkan kenyataan sebegitu rupa.  Ada sesetengah rahsia Agama dan Bangsa perlu dipelihara dan disimpan, tapi otak Mahfuz tidak mampu memprosesnya dengan baik. 

Tu diaaaaa...!!!!  Wajah sebenar PAS yang semakin direjam!  Prinsip dan perjuangan yang bertukar-tukar dan tidak konsisten.  

Sekejap Islam, sekejab Hudud, tak semestinya Hudud, bergantung kepada majoriti, dulu Anwar Al Juburin, sekarang Anwar Al Imami.  Itulah watak sesumpah PAS.  Tapi masih lagi mengaku dirinya berpaksikan Islam.  

Ye ke?  Bagi GT, diorang lacurkan Islam.  Pelacur agama, itulah PAS. 

KLIK SINI untuk baca kenyataan dari En. Mahfuz Omar, President, Club of Stupidity!

2 comments:

  1. Inilah padahnya kalau sebuah organisasi seperti PAS memilih pemimpin yg tidak tahu sejarah atau buta-ilmu. Ramai juga pemimpin di dalam UMNO tetapi tidaklah menggadai maruah umat Islam.

    Tidakkah beliau menyoroti perjuangan Ustaz Abu Bakar Baqir yg menubuhkan PAS? Di mana perjuangan politik kalau boss no. 1 "PM" sebagai bukan-Islam?

    Ini bukan sahaja bodoh tetapi harus kita lenyapkan org seperti Mahfuz ini selama-lamanya........

    ReplyDelete
  2. Mahfuz otak udang,pemimpin pas yg taraf mcm tong sampah kahkahkhakhakh...

    takeBEER!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...