Bersama Berjuang

Thursday, May 19, 2011

AMK BAKAL BERTUKAR MENJADI BERUK JADIAN JUMAAT INI!!!


AMK akan merusuh lagi.  Kali ini, Utusan dijadikan "mangsa" berikutan konsistensi akhbar itu dalam memperjuangkan Islam dan Melayu.  Dan selaku "pengkhianat Melayu", Anwar Ibrahim tidak senang akan pendedahan demi pendedahan yang dibuat oleh akhbar berkenaan terhadap setiap gerak geri dan strategi Anwar.  

Kalau anda pembaca setia Utusan, perhatikan berita-beritanya yang mendedahkan setiap butir dan perkara yang mengancam Islam dan Melayu, termasuklah apa yang termaktub di dalam Perlembagaan.  

Bukan sukar untuk menjangka dari mana idea untuk membuat rusuhan tersebut hadir.  Sam Ketot dipercayai menemani Anwar ke Indonesia, dan pastinya idea ini hadir selepas bersama-sama melayari malam yang indah bersama.  Ohhh.. tidak!  Jgn salah sangka, penulis tidak membayangkan bahawa Anwar sanggup "meniduri" Sam Ketot, dan pastinya anda semua yakin bahawa Sam Ketot bukanlah "taste" Anwar.  Ini berdasarkan "mangsa-mangsa" Anwar sebelum ini yang jambu dan handsome.  Apakah sudah buta mata anda dengan melabelkan Sam sebagai jambu dan handsome?  Atau apakah "taste" Anwar sudah berubah?  


KLIK SINI untuk berita selanjutnya.

2 comments:

  1. DI MANA PEMUDA UMNO, AMK DOK NAK MENGAMUK TU PEMUDA UMNO TIDOKKKKKKKK.

    ReplyDelete
  2. Org pergi masjid nak beribadah, AMK pergi masjid nak buat kecoh. Mana perginya kesucian masjid di mata PKR? PAS pun boleh tumpang sekaki menjerit2 mcm org gila dlm masjid sampai jemaah nak sembahyang pun x selesa.

    Nak tahu pasal taktik terkini Nurul Izzah ambil kredit dari usaha UMNO?

    Boleh baca di sini:
    http://apakecoh2.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...