Bersama Berjuang

Wednesday, April 6, 2011

TERIMA KASIH UMMI HAFILDA!!! KABUT YG MENYELUBUNGI KEBENARAN KIAN PUDAR...


GT ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada Ummi Hafilda.  

Pada sekitar 13 tahun yang lalu, Ummi mengambil keputusan yang cukup berani dengan mendedahkan salahlaku moral Anwar.  Gagahnya Ummi kerana perkara ini melibatkan keluarganya.  

Keputusan untuk membela agama, bangsa dan negaranya membuat Ummi tekad mengharungi getir hidup apabila terpaksa berhadapan dengan Timbalan Perdana Menteri ketika itu, Anwar Ibrahim.  Tak perlu GT ulas apa yang telah Ummi alami, pembaca semua sedia maklum tentang itu.  

Kebenaran yang ditampilkan rupanya belum dapat memuaskan hati rakyat, terutamanya penjilat tegar Anwar. Masih ramai yang skeptikal tentang pendedahan yang dibuat oleh Ummi. Fitnah dan kutukan dilemparkan kepadanya, namun Ummi tetap sabar sehinggalah beliau muncul dari pertapaannya dan bangkit menentang Anwar sekali lagi pada hari ini. 

GT masih ingat, SSDE di Batang Kali, seorang makcik bersalaman dengan Ummi sambil berkata "Tahniah. byk betul fitnah yang engkau dah buat".  Namun Ummi tetap cool.  

Apa yang dikatakan oleh Ummi mmg GT percaya, kerana cabaran Ummi untuk Anwar menyaman beliau andai berbohong tidak berani disambut oleh Anwar.  
Keluar pula video di bawah ini sbgai bukti terbaru tentang masalah moral Anwar.  Hak rakyat untuk mengetahui kebenaran.  Dari rakyat, oleh rakyat untuk si Bangsat!!!  Mari tonton video ini:

1 comment:

  1. sayer ader 18 vid sex umi hafilda ngan menteri2 umno

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...