Bersama Berjuang

Tuesday, April 5, 2011

TERIMA KASIH TUN M!!! SANGSI 1998 KIAN PUPUS AKIBAT VIDEO INI!!!


GT nak ucapkan jutaan terima kasih kepada Tun M.  Penghargaan yang tidak terhingga ini bukan sahaja mengenang jasanya yang menjadikan Malaysia terkenal dan membangun spt hari ini, malah juga atas keberanian yang telah beliau pamerkan pada 1998.

Kita tahu betapa kuatnya pengaruh Anwar pada waktu itu.  Dari anak sekolah hinggalah ke dewasa, boleh dikatakan menyebelahi Anwar.  GT antara yang skeptikal apabila Tun M memecatnya dgn alasan masalah moral.  Mana mgkin lelaki se alim Anwar sanggup melakukan perbuatan sebegitu rupa!

Namun Tun M tidak pernah berundur dari menyatakan kebenaran.  Waima diasak oleh wartawan ketika itu dgn soalan apakah punca sebenar pemecatan Anwar, Tun M tetap dengan jawapannya.  Beliau cukup konsisten.  

Hari ini, segalanya terjawab.  Muncul video tentang xtvt tidak bermoral.  Jom tgk siapa di dalam video ini.

1 comment:

  1. Alhamdulillah. Doa mase solat hajat beramai2 dah terkabul. Yakinlah kpd petunjuk Yang Maha Esa. Accepth the truth even it's painful.

    Bantuan Kewangan Penjawat Awam?

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...