Bersama Berjuang

Monday, April 4, 2011

PILIHANRAYA SARAWAK: ZURAIDAH MAK LAMPIR DIBOIKOT HANTU SARAWAK!!!


“PKR Sibu tidak membenarkan Zuraidah menggunakan pejabat cabang parti itu sebagai bilik gerakan. Malah PKR Sibu juga menuntut Datuk Seri Anwar Ibrahim meletakkan calon muda di kawasan berkenaan,” kata sumber berkenaan. 

Hahahaha...  Nampaknya orang Sarawak mmg benar2 mengikuti nasihat dari TS Muhyiddin Yassin yang mengingatkan bahawa akan hadir jembalang-jembalang yang akan merayau-rayau di PRN kali ini.  
Hantu-hantu Sarawak telah menghalang Zuraidah aka Mak Lampir dari merayau meracau berikutan partinya yang rakus mahu membaham Sarawak dengan mengenepikan parti-parti lain yang telah lama bertapak di Sarawak seperti SNAP.  Bukan itu sahaja, malah kepimpinan PKR juga tidak menghormati hantu-hantu Sibu apabila tidak mencalonkan Ketua Jembalang PKR Sibu.  

Situasi ini menunjukkan bahawa PKR mmg tidak menghormati langsung rakyat Sarawak, malah dgn bongkak dan sombongnya mahu menjadi ketua di tanah bertuah Bumi Kenyalang.  Mereka langsung tidak memandang kepada pemimpin2 pembangkang Sarawak.

Itu baru bertanding, cuba bayangkan andai PKR memerintah Sarawak, pastinya denyut nadi rakyat Sarawak, rintihan rakyat tidak akan dipedulikan.

Rakyat Selangor merana, rakyat Penang dihina, rakyat Sarawak bagaimana???

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...