Bersama Berjuang

Wednesday, April 20, 2011

PAS TIDAK MAHU PERCAYA RPK? JADI, INIKAH BUKTI PAS MEMBUDAYAKAN PEMBOHONGAN?


GT tergelak membaca ulasan Hadi Awang di Haramkah berkenaan dengan akuan sumpah RPK yg mempunyai hubungkait dengan Anuwar Iberahim.

Hadi berkata, jangan layan isu murahan tepi jalan.

Kan GT pernah tulis sebelum ini, Hadi Awang mewarisi kebengapan Nik Aziz, yg menyepi seketika, mgkin disebabkan badan dan otaknya tidak berapa sihat kebelakangan ini.

Tak perlulah kita labelkan Hadi Awang sebagai golongan ulamak, kerana dia sendiri risau akan kedudukannya selaku presiden PAS tergugat, maka haruslah dia bersikap laksana Erdogan, pengulum Anuwar Iberahim demi mengekalkan jawatan tertinggi dalam hierarki Partai Aliran Sesat itu.  

Lucunya melihat karenah Hadi Awang sebenarnya baru bermula, dan kali ini sungguh menunjukkan sikapnya yang tidak konsisten.  Kita masih lagi ingat betapa isu Altantuya dicanangkan ke seluruh pelusuk negara, dibualkan di kedai-kedai kopi oleh pak lebai PAS dengan penuh kesyaitanan.  Haramkah memainkan isu ini  berulang-ulang kali utk mempengaruhi rakyat.  

Namun hari ini, PAS pula menolak akan akuan bersumpah dari RPK yang menyatakan bahawasanya isu Altantuya adalah konspirasi semata-mata.  Rupanya, PAS mmg sudah membuktikan bahawa mereka suka akan pembohongan dan fitnah untuk tujuan politik.  Sudah terang lagi bersuluh, PAS hari ini membudayakan matlamat menghalalkan cara, fahaman Anwarista yang dipupuk oleh Zionisme.  

Dengan pendedahan itu, PAS tidak lagi boleh berbohong walaupun itu adalah ruji bagi mereka. 

Tiada konsistensi dalam perjuangan PAS.  Prinsip perjuangannya telah dikorbankan demi mengikut telunjuk  Anuwar Omega.  Dan redha pula tunduk kepada DAP laknatullah.  

Dalam erti kata yang lebih mudah, PAS BODOH!!!


3 comments:

  1. sejarah kisah org yahudi sentiasa membohongi fakta. Nmpaknya org sedemikian kat malaysia ni.. meh kita buka sejarah islam - mj

    ReplyDelete
  2. Saya Rasis. Anwar dan PAS adalah dajjal yg nyata. Jauhkanlah kita dari bencana dajjal.

    ReplyDelete
  3. PAS hanyalah anjing kepada DAP mahupun PKR..bab menyalak mereka serah kepada PAS la,buat demo serah kepada PKR. Hadi takot jawatan serta politik beliau hancur jd lebih baik menjadi kuda tunggang puaka2 pakatan,agama yang diperjuangkan hanyalah sandirwara

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...