Bersama Berjuang

Wednesday, April 20, 2011

CABARAN GETIR PAS SELANGOR PERTAHAN KERAJAAN??? HAHAHAHA.. LAWAK LA WOIII


Ahhh!!!  Lucu sekali apabila kitab suci PAS, Haramkah menjadikan "Cabaran getir PAS Selangor pertahan Kerajaan".

Propaganda yang cuba merendahkan kemampuan penyokong mereka berfikir menjadi KPI utama dalam misi menyembunyikan fakta bahawa sesungguhnya mereka adalah pecacai Fuckatan. 

Rakyat Selangor sudah jelek melihat ketidakupayaan PAS dalam menjadi jaguh membangunkan Islam spt yang terpatri pada manispesta mereka.  Isu tentang perjuangan Islam PAS terkulai menyembam tahi pabila suara mereka langsung tidak dipeduli oleh PKR, yang dibonekakan DAP laknatullah. 

Penyokong mereka cuba memujuk hati dgn mengatakan PAS berkompromi, namun kita semua tahu bahawa PAS langsung tidak berkuasa dalam menentukan hala tuju negeri Selangor.  Kuasa PAS cukup terhad, laksana Sultan Melayu yang dipaksa menandatangani perjanjian di zaman British!  Namun, sikap tidak mengendahkan sejarah tanahairnya menyebabkan PAS dilayan dengan cara yang sama!  Jangan kasihankan mereka wahai pembaca yang budiman, kerana mereka yang tidak mahu mengetahui dan mempelajari sejarah bangsanya dikategorikan sebagai BODOH PIANG!  Bukan GT yg cakap, bijak pandai yang beritahu.  

Hari ini PAS mendabik dada bahawa mereka mempertahankan Kerajaan.  Sedangkan "kerajaan" yang dimaksudkan adalah mimpi ngeri kepada ummat Islam di Selangor. 

Sedang untuk menangani isu Kalimah Allah pun PAS tidak mampu, apatah lagi menangani MP nya yg gumbira dilabel "Gereja".  Anda mgkin masih mengingati isu2 lain spt isu penjualan arak, rumah tumpangan, dan rumah urut, meningkatnya anak tidak sah taraf dsb. 

Rakyat Selangor, anda nilailah "kerajaan" yang PAS maksudkan... andai taktik merendahkan paradigma spt yang dilakukan oleh Haramkah ini dibuat secara terus - terusan, maka jangan hairanlah jikalau kita mentafsirkan BODOH PIANG sebagai sifat yg ada pada penyokong-penyokong mereka. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...