Bersama Berjuang

Sunday, April 10, 2011

KENAPA JUAK2 FUCKATAN MASIH TIDAK NAMPAK LAGI??? MEREKA BODOH KE?


GT memikirkan teori penafian oleh Anuwar.  Apakah penyokong-penyokong Anuwar cukup bengap untuk melihat betapa Anuwar tidak mahu kebenaran diketahui umum.  

Anuwar tidak berani bersumpah... sedang Saiful Bukhari dan Ummi sudah berbuat demikian.  Kemana hilangnya suara "isle" PAS?  Mengapa tidak didesak bakal perdana menteri mereka berbuat demikian???  

Anuwar tidak berani saman...  Nalla, Ummi dan Ezam yg secara terang-terangan mencabar Anuwar.

Anuwar tidak berani menyerahkan sample DNAnya... walaupun didesak oleh rakyat demi kebenaran.  

Anuwar masih terteka-teki tentang jam Omeganya...  

Masakan Anuwar mahu mengaku bahawa lelaki Y didalam video itu dirinya.  

Jelas bahawa Anuwar yang menafikan kebenaran.  Namun teramat sukar untuk penyokong mereka memahami situasi ini, termasuklah PAS dan PKR.  

Bagi DAP pula, bukanlah kebenaran yang mereka mahukan, tapi yg penting PAS dan PKR sudah dirantaibabikan agar mudah untuk dihanjing-hanjingkan. 

Hmmmm....  sinar semakin benderang buat kebenaran....

2 comments:

  1. Nuar tidak perlu berdalih dalih lagi. Perbuatan melanggan pelacur tidak salah di segi pelembagaan negara. Yang salah amoi memperdagangkan pelacuran.

    Cuma nuar tidak layak menjadi pemimpin negara atas kesalahan moral.

    Tetapi enakment jenayah syariah ada peruntukan zina. Kena cari 4 orang saksi, ha...ha...ha...

    ReplyDelete
  2. Pada Anuar, soalan2 yang ditujukan adalah remeh-temeh... tak perlu di jawab kerana pada dia ianya bukan penting untuk dijawab... apabila kita mendalami Anuar nih, kita perlu fikir sepertimana dia fikir... pada satu tahap dia akan pasti terperangkap dengan rasional dia sendiri, kerana dia nih suka memutar belit ayat... pihak penyokong nih pasti diberi habuannya yang tersendiri... wang ringgit, janji2 manis bila berkuasa, ader yang simpati dll... Anuar menggunakan kelemahan manusia dan diputar belitkan untuk kepentingan dirinya... Anuar memang licik dalam menggunakan manusia yang lemah fikiran...

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...