Bersama Berjuang

Saturday, April 30, 2011

GAPS: TAKUT BERSUMPAH LAKNAT BUKTI ANWAR MMG SI DURJANA ITU!!!


Kenyataan Media

Keberanian Datuk Eskay bersumpah Mubahalah semalam merupakan satu jihad memerangi maksiat yang sekarang bermaharaja lela dikalangan pemimpin pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim yang juga penasihat ekonomi kerajaan Negeri Selangor .

Ketakutan Anwar dengan sumpah laknat, DNA, video seks, jam omega adalah sangat luar biasa diluar tahap manusia normal. Dia seperti sudah tidak siuman sekarang kerana sangat taksub kepada naluri seksual diluar batasan.

Budaya maksiat seperti bergambar bogel, melakukan meliwat dan melakukan zina semakin sudah sebati dalam kehidupan pemimpin utama pembangkang itu.

Adalah amat malang, institusi pembangkang dalam demokrasi di negara ini dipimpin oleh pemimpin yang sangat pro kepada hubungan seks sejenis dan seks bebas luar perkahwinan.

Sumpah mubahalah merupakan sesuatu yang harus dalam sistem pembuktian Islam. Mengambil sumpah mubahalah dengan telus, tulus dan ikhlas merupakan hak seseorang individu. Namun individu itu harus faham akibat pengambilan sumpah itu.

Sikap cuba menghalang, mencemuh, menakutkan Datuk Eskay seperti yang dilakukan oleh penyokong Anwar Ibrahim semalam merupakan perbuatan yang amat kurang ajar. Mereka berperangai seperti Haiwan.

Mengadakan demontrasi dalam masjid semalam oleh AMK PKR itu juga satu perbuatan sangat biadap. Mereka nampak nya mahu benar-benar menggunakan hukum rimba dalam usaha mahu merebut dan merampas kuasa.

GAPS mendesak Jakim, JAWI dan Pasukan Polis mengambil tindakan tegas undang-undang terhadap pengacau-pengacau ketenteraman awam ini.

Semoga Menteri Jakim dan Menteri Dalam Negeri tidak menjadi pondan dengan hanya berpeluk tubuh apabila hukum rimba menjadi pilihan penyokong fanatik Anwar yang mahu mempertahankan pemimpin yang sangat nyata sudah bergelumang dengan dosa meliwat dan perzinaan itu.

Hamidzun Khairuddin
Presiden
Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS)

30 April 2011

2 comments:

  1. Cadangan terbuka buat
    Saiful - anda telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah meliwat anda maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan bacaan yasin 44 malam dengan jemaah seramai 40 orang dan berdoalah agar peliwat anda dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas.
    Umi Halfida, anda telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah meliwat, berzina dan pelbagai dakwaan lagi maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan diatas dan berdoalah agar manusia yang melakukan dosa besar ini sebagaimana anda katakan akan dihukum dengan seberat-berat hukuman olih allah sebagaimana orang yang melampai batas.
    DS Najib, Datuk Seri telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar telah menfitnah anda maka sempurnakanlah tindakan anda dengan amalan di atas dan berdoalah agar penfitnah Datuk Seri dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana orang yang melampai batas.
    dan D Eskay – Datuk telah membuat sumpah laknat dan mendakwa DS Anwar adalah pelakun video lucah yang telah anda tayangkan maka sempurnakanlah tindakan anda dengan membuat amalan diatas dan berdoalah agar pelakun tersebut dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas.
    DS Anwar – semua mereka yang bernama di atas telah membuat sumpah laknat kepada diri mereka sendiri, maka Datuk Seri hanya perlu membuat amalan di atas dan berdoalah agar semua penfitnah tersebut dihukum olih allah dengan seberat-berat hukuman sebagaimana kaum yang melampaui batas. Datuk Seri bolih juga meminta agar ulama-ulama pas, tuan-tuang guru dalam pas yang membuka pondok dan ahli-ahli agama samada dalam pas ataupun pkr bersama-sama mengamalkan amalan tersebut. Akhir sekali serahkanlah semuanya kepada allah.
    Janganlah digangu-gugat usaha rakyat mencari rezeki dengan berdemontrasi di sana sini. Lakukanlah amalan di atas disamping ianya menbolihkan hubungan hamba dengan penciptanya menjadi lebih dekat, ianya juga menunjukan kita merendah diri dan mengharapkan agar dia yang maha mengetahui dan maha adil dalam melaksanakan hukum akan menghukum dengan adil-seadilnya.

    ReplyDelete
  2. sumpah laknat boleh ganti mahkamah syariah ke.....pakai sumpah laknat dah kira jatuh hukum ke bagaimana dengan sumpah semerah padi

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...