Bersama Berjuang

Wednesday, April 6, 2011

"EHHH!!! BETULLAH TU...BETUL... ITU SI FOLAN BIN SI FOLAN, KETUA PR!!!"


Ke mana hilangnya Johari Abdul, antara watak hero PKR terawal yang tampil membuat kenyataan akhbar menafikan bahawa lelaki Y adalah Anwar.  

Datuk Trio berkata bahawa Jo Dol meminta bayaran bagi membawa ahli2 parlimen yg lain untuk menonton video tersebut.  Apabila Datuk Trio enggan menurut nafsu serakah Jo Dol untuk mengambil keuntungan dari video hasil lendir lelaki Y, Jo Dol mula main wayang.   Bukan itu sahaja, dia juga sanggup "menjual" nama pakciknya kononnya pakciknya juga sependapat dengannya.  

Yg musykilnya, andai benar dia mahu perjuangkan rakyat, mengapa setelah beberapa hari menonton baru dia muncul untuk membuat pendedahan?  Dia terpaksa menyatakan sokongannya kepada Anwar kerana tidak punya pilihan.  Untung tak dapat, kepentingan diri bakal terdedah, maka dia terpaksa tampil dengan harapan penyokong PR percaya bahawa dialah hero yg mempertahankan Anwar.  Rupanya, dia mmg hero isu ini apabila segalanya semakin jelas, Anwar terkantoi!!!  Strategi Joe Dol bersama seorang lagi panglima cicak mengkarung PKR rupanya telah memerangkap Anwar!

Mamat "pelincir" ini sudah tidak lagi kelihatan di dada-dada akhbar setelah video lelaki Y tersebar ke seluruh pelusuk negara untuk rakyat menilai kebenaran, hak rakyat untuk mengetahui kesahihan ini.  

Jom tgk video ini, disaat andai melihat wajah lelaki Y, jgn lupa ucapkan:
 
"Ehhh... betullah tu... betul.. itu si polan bin si polan, ketua PR!"

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...