Bersama Berjuang

Thursday, April 21, 2011

DATUK T BERSEDIA DIAMBIL TINDAKAN, PELAKON AKSI NGERI 2 KALI PANCUT BAGAIMANA?

Pembangkang terjerit-jerit mohon agar tindakan diambil ke atas pihak yang bertanggungjawab menayangkan karya agung video pancut dua kali lelaki Y.   Melanggar undang-undang, maka permintaan mereka bukanlah sesuatu yang tidak masuk akal.  

Namun yang paling melucukan ialah apabila mereka berkata bahawa isu utama disini ialah siapa yang menjadi dalang penayangan karya agung tersebut harus didakwa. Dan semua tahu, Datuk Eskay adalah individu yg mengaku membuat keputusan sendiri utk bertindak sedemikan walaupun Datuk Trio mempunyai 2 lagi anggotanya. 

Isu dalang selesai.  Terpulang kepada pihak Polis untuk bertindak dibawah kuasa mereka ada.  

Bagaimana pula dengan pelakon aksi lagak ngeri yg boroi 2 kali pancut itu?  Bukankah dialah penyebab utama mengapa karya agung ini ditayangkan kepada pihak media untuk menyatakan kebenaran?  Andai pelakon itu John Terry, rakyat Malaysia tidak perlu risau.  Namun pelakon 2 kali pancut itu dikaitkan dengan Anuwar Iberahim, anughairah tuhan yg ingin menjadi Perdana Menteri Malaysia at all cost!  

Anuwar kerap kali memuji kebebesan media di Indonesia, namun apabila media tempatan memainkan isu ini, maka hadirlah sekonyong-konyong pemimpin Fuckatan spt Yusmadi Anak Muda Kencing, Dr. Mariah dan Taip Azam melabelkan isu moraliti media perdana.  

Seperkara yang Fuckatan harus tahu, Anuwar sering memuji Indonesia waima dari sudut batik sekalipun.  Dan di Indonesia, Ariel Peterporn telah dipenjarakan gara-gara video seksnya.  

Maka benarlah pujian Anuwar itu, lantas Malaysia harus mengikuti jejak tindakan Indonesia, iaitu memenjarakan si pelakon lagak ngeri 2 kali pancut berikutan aksi dalam karya agungnya!

Meh tonton karya agung itu...


1 comment:

  1. nampaknya puak2 pas yg mengaku lebih islam drpd org lain sgt berusaha membela seorang penzina. Masya Allah..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...