Bersama Berjuang

Sunday, April 3, 2011

AKHIRNYA DR. RANI BERSUARA.... DAN PAS "TERKENA" PULA...

Klik Gambar utk Besarkan Imej
Fuiyyooooo.... Adakah ini benar???  Akhirnya dengar juga kata-kata dari Dr. Rani di DUN.  GT difahamkan Dr. Rani tidak byk bercakap di DUN.  Byk diam.  Playsafe.  

Baguslah klu dah boleh keluarkan suara.  Soalan maut dari Dr. Rani telah menyaksikan PAS terpaksa menelan ludah berkhahak HIJAU yang dihalakan kepada BN suatu masa dahulu.  

Hampir suku juta anak tidak sah taraf di Selangor, itulah jawapan orang yang akan menutup kilang Carlsberg sebelum ayam berkokok sekiranya diberi kuasa untuk memerintah Selangor.  Tapi sayang sehingga kini, Selangor masih lagi ditadbir BN, oleh sebab itu angka anak tidak sah taraf cukup tinggi, setinggi itu kemaksiatan yg dihalalkan oleh BN.  Oleh sebab dalam pemerintahan BN sehingga kini, Hassan Ali tidak boleh menutup kilang Carlsberg di Selangor.  Mmg BN punya angkara!!!

Terima kasih Dr. Rani.  Lepas ni bolehlah bagi kenyataan berhubung isu penjualan arak di kawasan Melayu, isu bogel Eli, perlantikan Khusrin, isu Yayasan Selangor, isu 4 ribu rumah urut dan tumpangan yang ada di Selangor, ... fuhhh.. banyaknya isu...  pandai Dr. Rani, duduk diam2.. main selamat.  Tapi orang tua-tua kata, diam beerti setuju, camna ni?

GT PASti, orang-orang Meru hendak dengar pendirian wakil rakyat mereka.  Bak kata Hadi Awang, jangan jadi syaitan bisu!

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...