Bersama Berjuang

Monday, March 7, 2011

SELEPAS KERDAU: KHALID IBRAHIM MAKIN BENGAP SETELAH LARI DIBALUN EZAM!


Khalid melengkapkan malam gemilang di Kerdau apabila dibalun oleh YB Senator Ezam dalam satu ceramah yang diadakan saling berhadapan, hanya dipisahkan oleh jalan di Rumpun Makmur.  

YB Senator membalun Khalid dengan sadis sehingga Khalid yang gagap akhirnya tidak mampu untuk meneruskan ceramahnya.  Kehebatan YB Senator Ezam berhujah membuatkan penyokong2 PAS berpaling untuk mendengarnya sambil membiarkan Khalid yg "blur" itu.  Demi untuk menutup malu, Khalid terpaksa menamatkan riwayat ceramahnya, sebijik macam apa yang berlaku kepada Al Jub!!

Sergahan dari Ezam nampaknya telah membuatkan Khalid semakin bengap.  Terbaru, Khalid mengeluarkan kenyataan " Adakah salah saya membayar tetamu saya dari Sabah & Sarawak yg mahu melihat sendiri bagaimana kita mentadbir Selangor?".  

Muahahahahaha... bengap!!!  Kenyataan bertaraf keldai ini jelas menunjukkan betapa hanjingnya IQ menteri besar Selangor.  Isu yang dibangkitkan ialah Khalid menggunakan wang rakyat untuk membiayai penginapan hotel utk perwakilan PKR pada Kongres PKR.   Kerajaan negeri dan Kongres PKR dua perkara yang berbeza la bangang...!!!

Adusssssss... hancur lebur negeri GT bermenteribesarkan orang yang berotak tungau!!!


"You are not intelligent.  This is a new politics!"

1 comment:

  1. kenapa khalid tak bagi juga ELAUAN sara hidup atau BONUS 'lawatan' kpd para 'tetamu' itu sepanjang berada di selangor dgn mmbelanjakan duit rakyat selangor sesuka hati?
    kalau bagi elaun tetamu dan bonus, barula kaaawwwwww!!!!

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...