Bersama Berjuang

Tuesday, March 8, 2011

SELEPAS KERDAU: EPILOG PERJUANGAN & PENGHINAAN POLITIK BARU!!!


GT tidak menyangkal pendapat GAP, bahawa UMNO dianugerahkan 2 orang ketua penerangan yang cukup komited dalam usaha membalun penyangak2 Fuckatan.  

GT hanyalah new player dalam berblogging, namun dari Tenang GT menyaksikan kedua-dua pejuang ini memainkan peranan yang cukup penting dalam memastikan jentera BN bergerak lancar.  

Di Kerdau, perkara sama berlaku.  Tanyalah blogger betapa mereka menarik nafas lega apabila kedua-dua orang penting ini berada di sana.  Kerna apa?  Kerna pasti kedua-dua akan menyediakan pelan komprehensif selama waktu berkempen.  Ahmad Maslan atau lebih mesra dipanggil Tok Mad, akan bergerak ke seluruh pelusuk kawasan untuk berkempen.  Habis berkecai Fuckatan ditibainya.  

Dato Hamidah, gerak strategi untuk pengundi.  Kajian sikap, statistik pengundi mengikut kawasan, analisis dan sebagainya membuatkan gerak kerja jelas matlamatnya. Siapa yang boleh menafikan kehebatan Gelombang Merah wanita BN?  

Terima kasih kepada seluruh jentera BN di Kerdau dan warga Kerdau yang memberi kerjasama dari kami, blogger jalanan. 

Dan satu lagi watak penting iaitu Saifuddin Abdullah, warga Temerloh dan juga jiran kepada Kerdau. Kenanglah nama ini sebagai nama yang penting dalam PRK Kerdau!  Penghinaan terhadap blogger yang  tidak akan GT lupakan dari  si pentaksub politik baru!!!


Bukankah Anwar si penderhaka yg laungkan politik baru???


"You are not intelligent.  This is a new politics!"

1 comment:

  1. BAK KATA ORG SRIKANDI DAN PENDEKAR. SEKALI DIORANG MENGAUM, FUCKATAN TERUS BERAK DARAH!..CRETT!..CRETT! KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...