Bersama Berjuang

Wednesday, March 2, 2011

PRK KERDAU: TAHNIAH TENGKU ZAFRUL MAYBANK!!!


Blogger jalanan seperti kami tidak bergaji.  Apatah lagi bergaji besar.  Namun semangat perjuangan untuk memastikan Malaysia terus dalam keadaan stabil dan tidak diganggu gugat oleh pengkhianat seperti Anwar Ibrahim tidak pernah terpadam.  Apatah lagi kalau kita bicarakan tentang DAP, partai chauvinist yang senantiasa mahu menguasai Malaysia bagi membentuk ikatan bersama saudaranya di seberang tambak sana.  PAS?  demi kuasa, agama pun dilacurkan!

Blogger jalanan memantau beberapa individu yang bergaji besar, tetapi tidak mempunyai aspirasi semangat itu terutamanya yang bekerja di GLC.  

Tengku Zafrul masih lagi menjadi liabiliti kerajaan berikutan kenyataan "peribadi" nya terhadap perlantikan TS Isa Samad sebagai pengerusi Felda.  Isu kenyataan pegawai tinggi GLC yang bergaji besar ini dimainkan oleh PAS dalam ceramah2 mereka di Kerdau.  

Sedikit sebanyak ia memberi impak kepada pengundi2 terutamanya yang berada di Felda.  Alangkah seronoknya berjawatan tinggi, bergaji besar dan memberi bola tanggung kepada pembangkang untuk membelasah kerajaan.  Oleh itu, golongan yang tidak bersyukur ini seharusnya diberi pengajaran sewajarnya supaya dapat memperhalusi makna SYUKUR!

Kerajaan atau GLC tidak perlu menggaji pegawai tinggi yang tidak cekap, menyebabkan kerugian dan rasuah atau sebagainya.  Ini akan merugikan dari segala aspek termasuklah membuatkan imej kerajaan atau GLC itu tercemar.  

Tahniah kepada Tengku Zafrul kerana pendapat peribadinya telah digunakan oleh PAS dalam berkempen.  Ini adalah satu sumbangan hebat anda!!!

9 comments:

  1. INLAH AKIBATNYA KALAU SUDAH TERLALU DIMANJAKAN DENGAN KEMEWAHAN! ... ITU BARU JADI CEO MAYBANK, BELUM LAGI JADI PM!

    HARU BANG!

    ReplyDelete
  2. KERAJAAN JUGA KENA ADA ' KEBERANIAN'.
    MANA MANA PEGAWAI YANG TIDAK BERSAMA ASPIRASI KERAJAAN, PECAT.

    KALAU TIDAK JADI BARAH, BARA YANG MEMBAKAR. INI BARU GLC. DI JABATAN DAN KEMENTERIAN PUN MELAMBAK.

    CIKGU MALA ADALAH CONTOHNYA. TAK PAYAH FIKIRLAH NAK KELIHATAN BUDIMAN SEBAB BENDA NI MAKAN DIRI SUDAHNYA.

    ReplyDelete
  3. melayu mudah lupa, quote from tun mahathir

    ReplyDelete
  4. DUIT GAJI ZAFRUL TU LAGI BAGUS KASI KAT FAKIR MISKIN. DIA TAK LAYAK ADE JAWATAN KAT DLM MAYBANK KEHKEHKEH

    ReplyDelete
  5. tulah di namakan melayu tak sedar diri ....ape dia tau ... pernah ke dia hidup susah selama ni, ape pun dia tak tau..macam mane maybank masih nak simpan orang macam nie , org macam nie lah yang akan lari dulu kalau syarikat nak bankrap ,biarkan orang lain mati kebulur tak ape asal dia kenyang boroi .

    ReplyDelete
  6. Tahniah!... Tengku Zafrul berkotak otak 'PAS' @ Pakatan Pembangkang Musang Berbulu Ayam manusia dah kaya raya apabila bercakap yang boleh memudaratkan orang miskin bila dikritik mudah jer beri alasan itu adalah pandangan pribadi saya tahniah! tahniah! tahniah!.. Tengku Zakar

    ReplyDelete
  7. JGN KERANA NILA SETITIK NAK BOYKOT MAYBANK...FIKIR DENGAN BIJAK...KALAU MENTERI UMNO BUAT SALAH NAK BOYKOT SELURUH UMNO...AKU PUN ORG UMNO TP JGN SALAH BUAT PERHITUNGAN...GUNA OTAK YG WARAS SEBELUM MEMBUAT KENYATAAN MEMBABI BUTA...FIKIR SECARA BIJAK..

    ReplyDelete
  8. Oklah tu yg p letak Isa samad dalam tu buat apa...mmg hangus laa duit dalam felda tu...mmg kerja bingai!

    ReplyDelete
  9. Aku atas pagar. Tk pyh dia ni ckp pun kami bole pikir. Aku masih berbelah bagi dgn UMNO ni antaranya sbb dek Isa Samad ni la. Dah terang salah rasuah, masih lg dpt jawatan. Kata menentang rasuah. Ckp tk serupa bikin. Klu si zafrul ni layak dipecat sbb mengengkari prinsip Umno, Isa mcm mana? Terang2 engkar boss. Nk tutup mata je? Yg terang2 boleh buat toye mcm ni, yg tk nampak mcm mana? Umno mcm belum insaf je nmpknya.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...