Bersama Berjuang

Wednesday, March 2, 2011

PRK KERDAU: PAS CUBA MELAGAKAN PENGUNDI KG TRADISIONAL DAN FELDA!!!




Felda selaku kubu kuat BN telah diserang habis-habisan oleh PAS.  ANAK memainkan peranan kurang ajar demi menghasut rakyat Felda untuk membenci BN.  

BAPAK yang ditubuhkan nampaknya berjaya untuk mengajar ANAK yang derhaka itu.  Beberapa isu seperti Skim Insentif Tanam Semula dan 3 options yang diberikan oleh DS Najib menunjukkan bahawa keperluan rakyat jelata tidak pernah dipinggirkan.  

Dalam kejayaan BAPAK mengajar si ANAK, PAS beralih taktik dengan cuba menyebarkan api cemburu dendam.  PAS cuba menggambarkan bahawa insentif2 yang diberikan kepada rakyat Felda adalah bukti kerajaan BN meminggirkan kg tradisional.  Taktik ini dapat dikesan sebagai psywar dari mulut ke mulut penduduk disini.  

Ingin GT katakan disebalik insentif2 yang berjaya mengajar ANAK derhaka itu, BN tidak pernah melupakan keperluan kg tradisional.  Sebagai bukti, beberapa projek yang dipohon oleh penduduk kg seperti jambatan dan masjid telahpun diluluskan pembinaannya dan projek pembangunan ini telah dibuat secara berperingkat-peringkat dan mengikut keperluan semasa.  

Terbukti BN berjaya memartabatkan syiar Islam dengan pembinaan masjid.  Ini sgt berbeza dengan negeri maju nik aziz yang tidak mampu menjaga kebersihan tandas masjid!!! 

Cakap senang, buat tengok....

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...