Bersama Berjuang

Saturday, March 19, 2011

NIK AZIZ TERUS DIPERBODOHKAN, APATAH LAGI AHLI PAS!!!

DAPigs laknatullah ini adalah kafir harbi.  Namun, kenyataan ini rupanya tidak dapat diterima ahli PAS yang rata-ratanya sudah kononnya mencium bau syurga, jaminan dari Nicky Arjis.  

Klimaks kebodohan puak2 khawarij ini adalah pada satu majlis sekitar bulan Disember yang lalu, muncul ahli Parlimen PAS, Cikgu Wan Rahim berkata "langkah mayat saya dahulu andai ingin usik Karpal".

Inilah bukti nyata kebodohan ahli PAS yang melantun-lantun!  Hanya sedikit kata manis, maka berbondong-bondonglah ahli PAS sanggup mati untuk Karpal!  Mudah sungguh untuk menjangka tindak-tanduk ahli PAS tidak mampu lagi berfikir dek kerna berfikir menggunakan kepala lutut.  

Terbaru, Karpal membuat kenyataan bahawa DAP akan tentang larangan loteri di Kelantan.  Kenyataan ini sebenarnya tidaklah mengejutkan, kerana pada kita yang berfikiran waras tahu bahawa Karpal mmg tolak kewujudan negara Islam dan anti Melayu.  

Sekali lagi, secara berterusan dan konsisten Karpal menghanjing-hanjingkan Nicky Arjis, yg dilihat cukup benak dan bengap dalam menilai pendirian DAPigs. 

Kesimpulannya mudah, kalau Nicky Arjis mudah untuk Karpal tonjol kepalanya angkara kebebalannya, ahli PAS pula tak perlulah kita bayangkan maruahnya pada mata Karpal!

Betapa gelap hati bAhlul PAS untuk menyedari kebenaran...

1 comment:

  1. DLM DADA KARPAL ADE BULAN, ADE ROKET ADE MATE LEBAM. PENDEK KATA SEMUA DIA ADA. CUMA KEIKHLASAN TERHADAP PASNGOK JEK TAKDE KEHKEHKEH

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...