Bersama Berjuang

Friday, March 25, 2011

DR RANI SUDAH PANDAI "MAIN WAYANG"??? APA HAL NI ORANG MERU???


Dr Rani main wayang???  Itulah yang heboh diperkatakan oleh warga Meru apabila kenyataannya di Sinar Harian berhubung dengan isu sampah yang tidak uruskan dengan baik.  

Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Kapar, Tn Haji Roslee Hamid, melalui laman Facebooknya telah membangkitkan isu ini apabila Dr. Rani seolah-olah ingin menyalahkan Alam Flora dan MPK.

Menurut Tn. Haji Roslee lagi, kontraktor yang bertanggungjawab sebenarnya dicadangkan oleh Dr. Rani sendiri.


Apa hal ni Dr. Rani???  Sila jawab isu ini!!! 

Andai sudah dijawab isu ini, GT ingin juga dengar dia jawab isu penjualan arak di kawasan majoriti Islam spt Shah Alam, isu rumah tumpangan yang semakin melambak di Selangor, isu penggunaan kalimah Allah dan isu2 Selangor.  

Dr. Rani menggunakan taktik playsafe.  Tidak mahu membuka mulut.  Bagaimana di sidang DUN?  Di mana suara Meru?  Apakah Dr. Rani turut menyokong tindakan-tindakan diatas?  Mana suara "Islam" PAS yang dilaung-laungkan sambil bertakbir???

Senyap!!!  Kan?

Warga Meru, you all fikir-fikirkanlah...  Oklah.. GT nak makan tapai pulut banjar delicacies kat Pasir Panjang.. Nak ikut?  Jom...

Pssstt... Ayuhak bersurah Banjar:  
Peneneian menyambat beranai tanda' stuju' (maksudnya, my grandma told that silence means agree). 

1 comment:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...