Bersama Berjuang

Wednesday, March 30, 2011

ALHAMDULILLAH, KELIHATAN SINAR KEBENARAN ITU SEMAKIN BENDERANG!!!


Solat hajat adalah salah satu cara umat Islam memohon petunjuk dari Allah tentang apa jua hajatnya.  

Ada orang mohon solat hajat untuk mencari kebenaran, ada orang solat hajat untuk memastikan terpelihara dari fitnah.  Ada orang bersolat hajat agar Anwar selamat di dunia dan akhirat.  

Ada pula orang yang berserah kepada Allah bulat-bulat.  Tidak berdaya katanya.  Sebagai umat Islam, kita disuruh menentukan nasib kita sendiri.  Firman Allah " dan tidak AKU ubah nasib sesuatu kaum melainkan kaum itu mengubahnya".  

Maka, prinsip dalam berjuang untuk hidup yang harus dipegang haruslah bermula dari niat, usaha, berdoa dan bertawakkal.  Bertawakkal sahaja tidak cukup sahabat. 

Maka oleh itu, pejuang-pejuang maya pro kerajaan berjuang sehabis baik demi  kebenaran.  Kerna apa?  Kerna kami takut akan dimurkai oleh Allah, akibat mengangkat seorang yang Nabi Muhammad S.A.W. tidak mengaku ummat sebagai pemimpin.  Apa yang terjadi kepada ummat Nabi Luth?  Nauzubillahiminzalik!!!  


Anwar telah menghina tahap intelektual ribuan ahli PAS dengan gaya dan ucapan Islamiknya, diiringi dengan qalqalah.  Meleleh air liur lebai PAS terpesona mendengar temberang Anwar!  Ahhh...!!!  Biarkanlah mereka, kerana mereka yang membenarkan diri mereka diperlakukan sedemian rupa.  Ambil dan simpan gambar diatas.  Simpan untuk diri anda, keluarga, kawan-kawan dan sekalian rakyat.

Anwar, Gerakan Timur tidak akan membenarkan kamu menjadi Perdana Menteri, atas apa jua alasan, atas apa jua penjelasan.  Tidak mungkin Dajjal akan ku akui sebagai Perdana Menteri Malaysia!

GT mohon pada semua, UMNO, PAS, PKR, PPP, GERAKAN, DAP, MIC, KIMMA, asalkan  beragama Islam, bersembahyang hajat lah kamu untuk mencari kebenaran, beristikharahlah kamu untuk mencari kebenaran.  Kepada yang beragama lain, lakukan ritual mengikut kepercayaan masing-masing, mohon sinar kebenaran. 

Bukan turun bala atau kecelakaan yg GT pinta untuk sekalian ummah, sekadar memohon agar kita semua bermohon kebenaran akan terserlah.  

Ya Allah, berikanlah kekuatan kepada seluruh ummah Islam, agar kebenaran yang ditunggu-ditunggu dijelmakan dengan izin-Mu.  

1 comment:

  1. Anuar belum lagi menunjuk wajahnya yang sebenar. Anggkatlah dia jadi PM insyaallah dia akan tunjukkan wajah dia. Jam tu barulah rakyat tahu, waqjah dia macam singer ke,anjing ke babi ke? tanya Ummi Hafilda, orang yang dah dewasa masa tu masih ingat lagi. Itu dia baru jadi TPM dia dah tunjuk wajah dia macam mana al maalomlah orang kesayangan Mahadhir, baru masuk politik dah bedesup naik nya. Bayangkan Mahathir yang otak ginius bolih terpana dengan Anuar, inikan kita rakyat marhen. Nasib baik dia cepat bertindak, kalau tidak terjual Malaysia ni.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...