Bersama Berjuang

Monday, March 28, 2011

ALERT!!! GEMPAR!!! BLOG WARISAN 2057 KENA "HACKED"!!!


Panasss...  Blog Warisan 2057 telah digodam!!!

ALERT!!!  Kepada pejuang maya semua, blog sahabat Warisan 2057 telah di "hacked" oleh individu yang tidak dikenali.  Anda tidak dapat mengakses blog Warisan 2057.  Juga menjadi mangsa ialah AgendaDaily yang tidak dapat di "login" untuk kerja-kerja kemaskini berita terbaru!!!  Perkara ini disahkan oleh Warisan 2057 yang menghubungi GT sebentar tadi.

GT dengan ini mendakwa bahawa ini kerja juak-juak Fuckatan yang semakin pupus dan terbongkang dek penguasaan blogger pro kerajaan yang saban hari mendedah kepincangan dan fitnah syaitanirrajim yang menjadi makan rutin mereka!!!  

GT faham perasaan Warisan 2057 kerana GT juga menjadi mangsa lahanat2 ini semua sewaktu mula berblogging dengan nama KALAM TIMUR!!!  

Siapa punya angkara???  Adakah ini berkait dengan kenyataan Khalid Ibrahim yang secara tidak langsung mengisytihar perang terbuka terhadap blogger yang mendedahkan isu kepincangan Yayasan Selangor?  GT tidak menuduh Khalid, namun motif itu ada!!!  

Adat berjuang, kadang-kadang menang, kadang-kadang rebah.  Rebah bakal bangkit, bangkit dengan semangat baru!!!  1 gugur, 10 akan bangkit!!!

Sahabat Warisan 2057, bangkit dengan blog baru anda!!! 

Kepada seluruh warga pejuang pro kerajaan, halakan serangan 7 petala langit kepada pembangkang!!!  Serang dan terus serang!!!

5 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. MEMANG JIJIK DAN PENGECUT LA TINDAKAN MENGGODAM BLOG ORG LAIN...KLU GENTLEMAN, LAWAN HUJAH..NAK GODAM SEBAB KALAH HUJAH LE TU

    ReplyDelete
  3. kene hati-hati dgn social engineering.. dan iklan bukan-bukan dlm blog.. script kiddies nih boleh menyusup melalui situ..

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...