Bersama Berjuang

Tuesday, February 8, 2011

TRANSFORMASI BOLASEPAK MALAYSIA!!! SEMOGA BERJAYA, SAFEE!!!


GT ingin mengucapkan semoga berjaya kepada Safee Sali, yg akan bermain untuk pasukan Pelita Jaya dari Jawa Barat yg bermain untuk liga super indonesia.  

Sedih apabila Selangor kehilangan seorang pemain berbisa, namun atas semangat 1 Malaysia, semoga transformasi ini membuka banyak lagi peluang kepada anak Malaysia bermain di liga luar.  Safee Sali membuka jalan, moga ramai lagi yang mengikut jejak langkah beliau.

Kepada Safee, bermainlah dengan cemerlang kerana di bahu mu tergalas satu panji suci bernama Jalur Gemilang!!!  

1 comment:

  1. syabas,shafee sebagai seorang pemain pro.ada mempunyai hak utk bermain dimana walaupun ada segelintir pihak menyangak permergian anda keindonrsia.Walau apapun status liga indonesia itu tiadak menjadi hal,yang penting anda mencuba liga luar dan pengalaman itu akan menambah mendiwasakan anda,kita ambil contoh Pandi ahmad yang berkelana ke Indonesia,selepas tu ke Belanda seterusnya ke Malaysia.Dan sebagai pemain melayu pertama berkelana di negara orang buktikan bahawa pemain Malaysia juga mempunyai kualitinya yang tersendiri.Jangan peduli apa orang kata yang penting kita mempunyai jati diri untuk berjaya.Semoga anda berjaya....majulah sukan untuk negara.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...