Bersama Berjuang

Tuesday, February 8, 2011

SHAMSUL ISKANDAR BERTANDING CALON BEBAS DI MERLIMAU???


Akhirnya Sam Ketot frust menonggeng apabila tawaran beliau untuk bertanding di Merlimau ditolak.  Sebaliknya, kerusi itu terus menjadi milik PAS.  Samsul dikhabarkan ada menghubungi Anwar untuk memastikan dia dapat bertanding di Merlimau.  Namun, mungkin Samsul gagal meyakinkan Anwar.  Yelah.. Samsul tidaklah sejambu Rafizi, Azmin, atau Saiful.  Mgkin Anwar takde selera dengan Samsul.. tu yang buat dek je.. hehehehee...

Shamsul, susah2.. bertanding je sebagai calon bebas.

GT sebenarnya ingin berentap dengan blogger PKR.  Namun tidak kesampaian.  Nampaknya, blogger pro kerajaan akan berhadapan sekali lagi dengan blogger PAS, spt mana yang telah berlaku di Tenang.

Apapun, lawan tetap lawan, fitnah dan tohmahan blogger PAS harus ditangkis!!!  

2 comments:

  1. apa kata dia minta jasa baik Zaid Berahim pinjamkan lambang parti KITA? Kan tu parti KITA jadi kita pun boleh guna gak. KITA pun boleh test power kat situ?

    Aku Yang Bingai
    Jemput Diri Sendiri di TendangTerajang?

    ReplyDelete
  2. Anwar al-juburi akan selamanya menjadi liabiliti kepada Pakatan Pembangkang. Kalau letakkan Samsul ketot siang-siang lagi dah tertonggeng.Silap haribulan hilang wang pertaruhan.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...