Bersama Berjuang

Thursday, February 10, 2011

KHALID GEREJA - EJEN DAP UTK CUCUK HIDUNG PAS?


Sah.. Mmg confirm yang Kalid Gereja ni gunakan platform PAS utk mengawal tindak-tanduk pemimpin PAS.  Terbaru, dalam Malaysian Insider, dia menolak cadangan oleh Nasrudin, Ketua Pemuda Pas berhubungan dengan kempen membendung gejala-gejala tidak bermoral sempena Hari Kekasih di negeri2 yang dikuasai Fuckatan.

Hatta ini cadangan sekalipun, Kalid tidak wajar menolak cadangan ini mentah-mentah.  Alasan Kalid, Nasrudin tidak mewakili kerajaan.  Kasihan kepada Nasrudin yang berniat baik.  Bukankah PAS mahu menyebarkan mesej Islam kepada negeri-negeri sekutunya, seperti yang dilaung-laungkan sebelum ini.  Jelas bahawa Kalid Gereja mmg pro kepada DAP. 


Sementara itu, Ketua Pemuda DAP, Anthony Loke menolak sepenuhnya idea itu atas dasar ia tidak dibawa ke mensyuarat yang disertai oleh AMK dan DAP.  Anthony menambah bahawa Pemuda PAS tiada kuasa untuk memberi arahan kepada pejabat agama negeri-negeri Fuckatan. 

Kalid dan DAP dilihat senada dalam perkara ini.  Dan PAS tidak mempunyai ruang dan peluang bagi membuat impak yang signifikan.  Fungsi PAS telah diminimakan.  Sebab itu GT selalu berkata bahawa suara Dewan Pemuda PAS adalah selantang suara kanak-kanak taman bimbingan PAStinya. 

Perkara ini juga membuktikan PAS sebagai macai, pecacai kepada DAP dalam Fuckatan Haram.  Maka, adakah ini menunjukkan bahawa kalid gereja ejen DAP didalam PAS?

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...