Bersama Berjuang

Sunday, February 13, 2011

ANWAR IBRAHIM BAKAL DAPATKAN SUAKA POLITIK DI WASHINGTON?


Anwar pada ketika ini berada di Washington menghadiri forum anjuran yahudi "The Future Democracy of Islamic World.  Persidangan ini juga turut dihadiri oleh John Malllot dan Paul Wolfowits, yahudi2 yang selama ini dibelakangnya.  Inilah cara yahudi untuk masuk ke dunia Islam.  Forum yang diadakan kononnya untuk demokrasi di negara Islam, walhal ia lebih kepada bagaimana untuk mengawal atau menundukkan Islam.  Demokrasi yang dilaungkan oleh yahudi-yahudi ini adalah sekadar topeng.  

Jangan kita lupa bahawa yahudi inilah kaum yang sentiasa mencari peluang untuk menganiaya Baginda Rasullullah S.A.W sehinggakan beliau telah menghalau keluar satu kaum yahudi dari daerahnya.  

Hari ini Anwar bersekongkol dengan yahudi.  Bukan setakat bersekongkol, tapi Anwar ialah penjilat tegar yahudi.  Anwar terus memburukkan Malaysia di mata dunia, dengan mengatakan andai sekali anda didakwa, anda pasti dipenjarakan.  Dia juga berkata bahawa hadir ke mahkamah hanyalah satu syarat, sedang keputusan sudah pun dibuat.  

Kenyataan berbaur hasutan ini sememangnya adalah permainan Anwar.  Mgkin dia terlalu bodoh untuk menilai di mana byk kes yang digugurkan walaupun OKT sudahpun didakwa.  Kasihan Anwar, dia sebenarnya mengakui bahawa bukti2 dan saksi2 yang ada bakal menghantarnya ke Sg. Buloh.  Secara tidak langsung, dia memberitahu bahawa Karpal Singh sudah kehabisan idea untuk meliwat-liwatkan perbicaraan. 

Adalah Anwar akan pulang utk menghadapi perbicaraannya?  Atau terus tinggal di sana sebagai pelarian dan mendapatkan status PUAKA politik???

Adakah Anwar akan mengikut taktik Thaksin Sinawatra?

Kita tunggu dan lihat.

Kredit kepada AIDC yang terus mengikuti jejak gay tua ini.

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...