Bersama Berjuang

Friday, January 14, 2011

SIDANG AKHBAR UMMI HAFILDA EPISODE 4 - SAMAN SAYA ANDAI SAYA BERBOHONG!!!



Keadaan semakin panas apabila Ummi mencabar agar dia disaman andai segala yang dikatakannya adalah fitnah semata-mata.  Ia memberi gambaran yang jelas Ummi bertindak atas kebenaran, berpandukan bukti-bukti dan saksi-saksi yang beliau miliki.  

Ummi dengan lafaz Bismillah diikuti dengan "Wau'allahi Wabillahi Wa'taullahi bahawa saya, Ummi Hafilda Ali, tidak pernah menerima sebarang bayaran daripada Tun M," sambil merujuk kepada dakwaan bahawa dia dibayar untuk berkonspirasi menjatuhkan Anwar Ibrahim pada kes liwat Anwar yang pertama dulu.  

Ummi seterusnya memcabar Anwar, Azmin, Shamsidar  dan Wan Azizah untuk bersumpah laknat at anytime, anywhere, you name it!!! demi membuktikan siapa benar dan siapa salah.  Oleh disebabkan itulah, Anwar tidak berani bersumpah laknat sehingga ke hari ni.  Sebaliknya, Anwar menjadi sesumpah.

boleh pun bersumpah, bersumpah laknat kenapa susah sgt!!!
GT pernah menulis tentang sumpah laknat Ummi vs Anwar DISINI.

Cerita lagi panas bakal menyusul pada episode 5.. 

2 comments:

  1. Masakk..!! Sumpah laknat Saiful lum dijawab.. ada satu lagi sumpah laknat sudah mari . Ha...apa lagi..elak jgn tak elak.. putar lagi...!!

    Apa lagi yg dia ni nak buat selain tangguh..dan tangguh dan tangguh dan tangguh.. Berani kerana BENAR, takut kerana SALAH.
    Anwar bin Ibrahim PENAKUT..!!!! DAYUS....!!!

    Ada hati nak berdebat konon.. piiirraaaahhh...!!!

    -aku jee..-

    ReplyDelete
  2. Siapa pulak mulut cabul kata Anuar Berahim PENAKUT!! DAYUS!! tu hahhh!!
    Cuba kau tengok Anuar Berahim berani menusuk senjatanya pada jubur Sipul dan CinaDoll kah kah kah

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...