Bersama Berjuang

Wednesday, January 19, 2011

PRK TENANG - DS NAJIB BANTAI ANWAR SAMPAI ANWAR DEMAM!!!



Jarang benar GT dengar DS Najib bantai Anwar di .  DS Najib selalu bersikap cool.  Di TV3 malam tadi, GT tgk DS Najib bantai Anwar, diiringi dengan seloroh.  Hahahhaha.... Anwar kena gelak!!!

"Jangan cuba cabar saya, kalau saya dedahkan segala maklumat, nanti takut ada orang demam!".  Begitulah ucapan DS Najib dalam lawantan kerja sehari di Tenang, Labis yang membidas cabaran Anwar untuk berdebat dengannya.  DS Najib melontarkan soalan kepada rakyat "Perlukah saya layan cabaran berdebat ini?".  Dengan konfidennya rakyat membalas " Tak perlu. Jangan layan." sambil diiringi dengan gelak tawa hadirin.   Anwar semakin meroyan nampaknya!

Janji 100 hari pembangkang menekan aspek perbelanjaan tanpa ada maklumat tentang punca pendapatan negara.  Gula2 yang manis lagi membunuh ini seharusnya membuka mata rakyat agar tidak tertipu oleh janji2 Fuckatan.  Fakta yg jelas, banyak lagi janji2 mereka yang belum tertunai.  Anda carilah manifesto mereka sebelum ini.  

Anwar kena gelak.. hahahahahahaha...  
Nanti Anwar demam... hahahahahaha...
Azmin boleh picit..... hahahahaha...
Shamsidar boleh urut.... hahahahahaha..

Nik Aziz yang ku sayangi boleh kasi air jampi selipar.. hahahahhaha..  yang ku sayangi??? hahahahahaha...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...