Bersama Berjuang

Friday, January 28, 2011

PRK TENANG: AMAL MAKRUF NAHI MUNGKAR, CIKGU MAAROF BUAT MUNGKAR???




Aduhai...  Suami Si Mala rupanya telah membeli mengambil MC atas sebab tekanan perasaan.  Sgt menghairankan apabila Maarof kelihatan menemani isteri tercinta di setiap kempen yang dibuat oleh PAS.  

Satu Malaysia melihat Maarof memimpin tangan Mala dalam kempen hariannya seperti mana Wan Azizah tersengih-sengih macam keldai gersang memimpin tangan Anwar pada tiap kali perbicaraan. Di mana yang dikatakan sakit?  Satu Malaysia tengok woooo...  

Apa.. ingat bangang sangat ke rakyat Malaysia untuk menilai???  Lain lah orang PAS , PKR atau DAP yang dah mmg bebal lagi bengap mindanya. 

Tak malu ke makan gaji duit kerajaan, kemudian bercuti sakit yg bergaji dibayar oleh kerajaan, tetapi berkempen untuk menentang kerajaan...???  Apa ke jadahnya ni???

Menipu dan tidak mengenang budi ibarat melepaskan anjing tersepit!!!  Woiii... mana moralnya ni???  Bikin malu dgn lu punya imej Islam la. 

Betulke Pusat Perubatan Keluarga tu adalah suku sakat sekufu sefakat Maarof-Normala jugak???  

AMAL MAARUF NAHI MUNGKAR, TAPI CIKGU MAAROF BUAT MUNGKAR!!!

7 comments:

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...