Bersama Berjuang

Thursday, January 13, 2011

LAPORAN PENUH PERHIMPUNAN AMAN DI PEJABAT ADUN SRI MUDA



Perhimpunan aman di hadapan pejabat ADUN Seri Muda berlangsung dengan penuh warna-warni terutamanya pengundi2 Seri Muda yang marah, kecewa dan sakit hati dengan perlakuan biadap Suhaimi terhadap institusi Raja-Raja Melayu.

GAPS, yg dipengerusikan oleh Sdr Hamidzun berkata bahawa Suhaimi tidak layak mendapat keampunan dan wajar dikenakan hukuman yang berat.  Ini berikutan laporan polis yang mencecah 85 laporan oleh badan2 NGO yang mengutuk keras perbuatan ADUN Sri Muda ini.  Namun, sehingga ke hari ini, tiada sebarang tindakan yang dikenakan.  

Perhimpunan aman ini disertai oleh PERKASA, Gerakan Belia 4B, Majlis Belia Malaysia, Persatuan Anak Jati Jalan Kebun dan Persatuan Penduduk Taman Sentosa.  Jelas, teriakan, kemarahan dan kekecewaan pengundi Sri Muda dilontarkan dgn jeritan mencabar Suhaimi agar turun bertemu secara gentlemen dengan mereka.  Namun, gambar bikini Fasha Sandha dan Diana Danielle gagal membuatkan "tote" Suhaimi stim.  Suhaimi hilang tanpa jejak!!!

Seperkara yang GT ingin sentuh ialah bilangan anggota polis yang cukup ramai, termasuk dari unit FRU, SB dan Traffik  terpaksa berkawal di sekitar Pejabat ADUN Sri Muda.  Jelas kelihatan kenderaan polis seperti  2 buah Land Rover, 2 buah Black Maria, kereta dan balai polis bergerak. Tahniah kepada Menteri KDN, DS Hishamuddin kerana Polis telah menjalankan tugas dengan baik, iaitu memastikan tiada sebarang insiden buruk yang berlaku.  Terima kasih DS Hisham!!!  Suhaimi dijaga, bukan didakwa!!!

DS Hisham sewajarnya ditukar sebagai Ketua Polis Negara, dan bukannya Menteri KDN!!!





No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...