Bersama Berjuang

Friday, January 7, 2011

ISU PEMBANTU RUMAH DIROGOL - USAHA UNTUK MEMBURUKKAN HUBUNGAN MALAYSIA - INDONESIA??


Satu persatu bukti bahawa Robengah tidak diperkosa oleh Pak Menteri telah dikeluarkan.  Perkara ini sangat penting bukan sahaja untuk membersihkan nama DS Rais Yatim, tapi juga nama Kerajaan Malaysia.  Ini kerana kebelakangan ini, ada anasir2 jahanam yang cuba merosakkan hubungan baik dua negara serumpun, Malaysia dan Indonesia.  Lebih menyedihkan, ia dilakukan oleh rakyat Malaysia sendiri yang mendambakan kejayaan politik mereka di Malaysia.  

Ianya membawa kepada pergerakan antai Malaysia yang dipelopori oleh kumpulan Bendera yang melampau. Muncul pula si Anwar Ibrahim yang kononnya boleh menyelesaikan masalah hubungan dua hala ini dalam masa 2 minggu, andai dia menjadi Perdana Menteri.  

Persoalannya, adakah ini satu lagi konspirasi atau sekadar opportunity yang dimanipulasi oleh pihak-pihak tertentu???

Baca seterusnya penjelasan terperinci dan bukti nyata bahawasanya, kes rogol pembantu rumah bernama Robengah ini adalah fitnah semata-mata.  

Bro GAP membongkar DISINI.  

1 comment:

  1. Kalau bab celaka memporak perandakan orang di sebelah Asean ni Raja Iblis dah letak Gabenor dia iaitu Anuwar Ibrahim.

    Anuwar sekarang jadi agent untuk ke neraka.

    Mesti binatang ni ada campurtangan.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...