Bersama Berjuang

Wednesday, January 5, 2011

DENDAM SYAITANIRRAJIM KHALID GEREJA & ZURAIDAH TALIBAN


Kekusutan yang melanda berikutan perlantikan SUK Selangor yang baru, Datuk Kushrin sebenarnya didalangi oleh 2 watak yang penting.  

Khalid Samad masih menyimpan dendam syaitannirrajim terhadap Kushrin berikutan kalid tidak dibenarkan untuk memberi ceramah di masjid dan surau selaras dengan nama samarannya iaitu Kalid Gereja.  Khalid hadir pada majlis solat hajat singkirkan Kushrin di kediaman MB paling bebal, Khalid Gagap.  Mana mgkin konsep Allah terjemahan Kalid digunapakai di masjid dan surau yang berfahaman Allah itu Esa.  Kalid ini agaknya tidak pernah menghayati surah Al-Ikhlas... Kul Hu Allah hu Ahad!!!

Zuraidah Taliban, masih lagi meroyan berikutan kes penahanan "bahan publisiti"nya oleh MAIS di Bukit Antarabangsa sewaktu waktu dahulu.  Mujur waktu itu tiada bom dibadannya, kalau tak mungkin dia akan meletupkan dirinya sendiri.  Sesuai dengan tahap IQnya, mana mungkin dendam meroyannya mudah terpadam. 

Kushrin ke tampuk SUK dengan kredibiliti yang cukup tinggi.  Gelora cabaran sewaktu di MAIS telah membuktikan bahawa dia bukanlah serendah maruah si Nizar Komunis, Kalid Gereja mahupun Mansor Othman. 

Jgn lupa petang nih... Rakyat menuju SUK bersama GAPS.  Jom turun. 

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...