Bersama Berjuang

Wednesday, January 5, 2011

CABARAN KEPADA KALID UTK KEMBALIKAN KUASA PENUH KDYMM TUANKU SULTAN SELANGOR!!!


GT setuju dengan Bro GAP.  Seandainya  Kalid Gagap ingin mengembalikan Kuasa Raja-Raja dengan meminda Undang2 Tubuh Kerajaan Negeri, ianya seharusnya meliputi kuasa eksekutif pada isu Tanah, Islam, Murtad, dan juga kuasa untuk overruled sebarang keputusan mesyuarat kerajaan negeri.  

Kalid harus memastikan perkara-perkara ini dipatuhi demi untuk memastikan bahawa beliau benar2 ikhlas dalam mengembalikan kuasa Raja-Raja Melayu.  Bukan hanya kerana isu perlantikan SUK yg jelas berbaur politik.  Kalid akan menjadi hero, dan inilah masanya untuk kalid membersihkan dirinya dari najis muhalazah ciptaan DAPigs.  Khalid akan diangkat sebagai pahlawan melayu terbilang, bukan temberang.

Come on Kalid... kembalikan kuasa sultan pada perkara-perkara yang Bro GAP sentuh.  Kepada YB2 Barisan Nasional, tugas anda untuk tuntut agar perkara-perkara itu tadi menjadi realiti!!!

KUASA PENUH UNTUK KDYMM TUANKU SULTAN!!!

Hancurrrkan DAPigs!!! 

hehehehehe...

No comments:

Post a Comment

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...