Bersama Berjuang

Saturday, January 15, 2011

CERAMAH FUCKATAN HARAM DI KG BUKIT KERAYONG, KLANG.




Ana hadir ke ceramah Fuckatan Haram malam tadi di Kg Bukit Kerayong. Penceramah, Suhaimi si penderhaka, Ng Sue Lim, ADUN Sekinchan, dan Kalid Gereja.

Ana sampai lambat, kerana mencari lokasi ceramah.  Maklumlah, bukan orang tempatan.  

Waktu ana sampai, Suhaimi hampir habis berceramah.  Dia sempat laungkan "REFORMASI", istilah lapuk yang pada waktu kini dikenali sebagai "BONTOTKASI"!!!  Bagaimana si Penderhaka dapat bermaharajalela di negeri Selangor ini???

Slot kedua, diisi oleh ADUN gegaran otak yang pernah ana tulis DISINI. Adun Sekinchan ini mengembalikan nostalgia tentang Tun M jatuhkan Anwar.  Anta mmg bangang!!! Tunggulah... Ummi Hafilda akan mendedahkan perkara yang anta masih tak faham2.  Opsss, perkara yang anda mmg taknak faham..  Ng Sue Lim mmg boleh berbahasa JAWA.  Dato' Ibrahim Ali dan PERKASA menjadi bahan ceramahnya.  DAP, mana mungkin menyokong PERKASA.  Tidak lupa juga GAPS!!!

Hamidzun...  ADUN Sekinchan gelar GAPS sebagai Gerakan Ahli Pemikiran Sempit!!! Nampaknya, Ng pun sudah "goyang" sama GAPS dan terpaksa menyerang GAPS dalam ceramahnya.

Ng Sue Lim menuduh SUK yang baru, Dato' Khusrin tidak mahu bekerjasama dan mensabotaj Kerajaan Negeri.  Ng mempertikaikan bagaimana untuk bekerja dengan orang yang tidak sefahaman dgn MB??? Rupanya, mereka mahukan kroni mereka.  KRONI juga rupanya... hehehe.  Ana ingin cabar Ng Sue Lim, setelah Datuk Khusrin dilantik sebagai SUK yg baru sehingga ke hari ini, waktu bila dia mensabotaj Kerajaan negeri??? Ini adalah satu fitnah dan cuba mewujudkan persepsi buruk terhadap Datuk Khusrin.  Belum pun kerjasama bermula, Datuk Khusrin telah dilempar tuduhan sebegini.  Ingat, Datuk Khusrin telah dihalang dari menghadiri mensyuarat Kerajaan Negeri. Siapa sabotaj siapa???

Mengikut info yang ana dapat dari seorang otai yang hadir, hadirin pada ceramah  datangnya dari luar Kg. Bukit Kerayong.  Beliau menambah bahawa briged penjaga lalulintas dan parking juga diimport dari luar.  Bukan anak tempatan.  Pada firasat ana, inilah cara perang psywar oleh Fuckatan dgn mengimport "orang tempatan", agar orang tempatan percaya bahawa ceramah mereka diterima baik oleh masyarakat setempat.  Ini kg, sudah pasti orang kg mengenal anak jati kg sendiri.  Tetamu sekitar 100 org, tolak "orang tempatan" import, tinggal berapa???

Sekian, terima kasih.

Ana sengaja tidak menulis tentang Kalid Gereja kerana mahu 1 posting khas berhubung dengan ceramahnya di Kg Bukit Kerayong.  Lahanat kau kalid.. cilako...cilako...cilako... nantikan isi ceramah dan seruan kalid gereja.  

3 comments:

  1. ceramah penerangan atau menghasut rakyat menderhaka atas titah dan perkenan Paduka Tuanku?

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH ITU SI B*B* SUE LIM MANE TAU PSL REFORMASI BEB. DIA DGN SUHAIMI MMG NGAM 1 KEPALE KOMUNIS. SUHAIMI VERSI RASHID MAIDIN!..HARKKK PTUIHH!

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan...sy telah link ka blog anda di blog sy...sy harap anda dapat link kan blog sy di blog anda...
    sama22 lah kiterberjuang...TQ

    http://malaydelima.blogspot.com/

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...