Bersama Berjuang

Friday, January 7, 2011

100 AHLI PAS BERTAUBAT!!!



Pas semakin hancur...  Terbaru di Kedah, lebih 100 ahli pas bertindak keluar parti dan menyertai UMNO berikutan kegagalan Pas untuk mentadbir, tetapi cukup bijak berjanji.  

Upacara penyerahan borang keahlian diadakan bersempena program pemimpin bersama rakyat di Kg. Bandar Hilir yang turut dihadiri oleh Ketua UMNO Bahagian Sik, En. Mohd Tajuddin Abdullah.  

Teruskan gelombang kebangkitan rakyat ini menentang Pasesat!!!

4 comments:

  1. hebat!
    Keluar parti masa parti sendiri mentadbir. Selalunya orang keluar parti sebab nak masuk parti yang mentadbir negeri. hehehe

    ReplyDelete
  2. Tahniah Kedah ...!!!
    Sedah menampakkan satu permulaan yang cukup baik. Teruskan lagi bagi mempastikan gerakan kebangkitan rakyat itu benar benar menjayakan peralihan kerajaan negeri dalam pru 13 kelak.

    ReplyDelete
  3. Hidup perlu berubah dari yg x elok kepada yg lebih baik.. Agar lebih baik.... elok le tu ....

    ReplyDelete
  4. Pakai akal yang Allah bagi dan nilai sedalam-dalamnya perjuangan PAS selama ini lebih pada puak Muhajirin dan mereka ini lebih terjerumus pada sifat Abu Jahal dan Abu Lahab.Pada yang dah bertaubat...saya ucapkan terima kasih dan bersyukur pada Allah. - (DahBeli-U)

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...