Bersama Berjuang

Tuesday, December 21, 2010

KETUANAN MELAYU: PAS SELANGOR TIDAK BERANI MENYATAKAN SOKONGAN TERBUKA???


Pada minggu lepas satu rombongan pemimpin Pas Selangor yang diketuai oleh Hassan Ali telah mengadap KDYMM Sultan Selangor.

Daripada pengamatan Selangor Daily kemungkinan besar pemimpin-pemimpin Pas berkenaan mengadap Tuanku adalah rentetan daripada luahan rasa kesal yang dinyatakan oleh Sultan Selangor dalam satu wawancara dengan Mingguan Malaysia beberapa minggu lepas berhubung segelintir pemimpin Pakatan Rakyat yang menghina ketuanan melayu.

Sepertimana yang kita tahu, bukan sahaja Sultan Selangor, malah beberapa Sultan lain juga tidak senang dengan tindakan segelintir pemimpin Pakatan Rakyat yang menghina bangsa melayu.

Oleh yang demikian kami merasakan Pas Selangor mengadap Tuanku untuk menyatakan sokongan kepada ketuanan melayu.

Dakwaan kami ada asasnya kerana Pas Selangor tidak membawa Khalid Samad bersama dalam rombongan itu kerana mereka bimbang sokongan yang mereka nyatakan kepada Tuanku akan dibocorkan oleh Khalid Samad kepada pemimpin-pemimpin PKR dan DAP.

Jika dakwaan kami benar, maka ini adalah sesuatu yang amat malang. Malang kerana Pas tidak berani menyatakan secara terbuka sokongan mereka kepada ketuanan melayu serta raja-raja melayu kerana takut kepada bangsa lain.


GERAKAN TIMUR:
Mana Kalid Samad... Mana???  
Putus sudaaaaahhhhhhh... kaseehhhhhh sayaaaangggggg....
Pas Selangor mesti berani memberitahu rakyat pendirian mereka terhadap Ketuanan Melayu!!
Jangan jadi bacul!!!

1 comment:

  1. HARI INI MELAYU TERBAGI 2,
    1. Melayu tulin, mengaku melayu dan Islam agamanya serta menjunjung duli mulia Sultan-Sultan Melayu.

    2. Melayu Babi, tidak mengaku melayu, anutan agamanya entah apa!, Islam hanya jadi topeng. tidak berani mengaku melayu adalah tuan dibumi malaysia, kerana dia melayu babi.

    PAS, sekarang adalah hamPAS semata-mata. tahap lembu dicucuk hidung oleh kafirun dan munakifun, org kampong sebut dah takada PELIR dalam politik sekadar MELUKUT DITEPI GANTANG, dimimpikan dek kebodohkan dan gila kuasa sebalik kefahaman agama yg dangkal serta taksub pada kepimpinan yg menjanjikan syurga tanpa melakukan ibadah mengikut ajaran yg betul.

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...