Bersama Berjuang

Friday, December 17, 2010

GEMPAR!!! KISAH SERAM: PENDUDUK DIGANGGU GENDRUWO!!! RAMAI MENJADI MANGSA!!!

Gempar!!! Kelibat2 hitam yang berbentuk seperti Gendruwo telah menyebabkan situasi "panik" dikalangan penduduk disini.  Ramai yang tidak berani keluar rumah pada malam hari, malah aktiviti di kedai kopi terpaksa ditutup awal berikutan gangguan misteri yang berlaku.  Mereka dalam ketakutan apabila misteri kehilangan Pak Nuar terjawab.  Bukan itu sahaja, keadaan makin tidak terkawal dan menyeramkan apabila ramai penduduk yang menjadi saksi kelibat2 misteri, sebahagian mengatakan gendruwo belaan Pak Nuar mengganas kerana tidak lagi diberi makan oleh tuannya.  

Gerakan Timur merasa beruntung apabila seorang penduduk kampung yang hanya mahu dikenali sebagai Wak Ki Ilik dengan beraninya mengambil gambar2 misteri ini.  Terima kasih kepada beliau yang sanggup membahayakan dirinya demi mencari bukti kebenaran hakiki, untuk tatapan anda semua!!!  Nah... Gambar ini untuk anda.  Ekslusif buat anda...





YANG GENDRUWO TU DAH PANDAI PAKAI TALI LEHER.. WARNA MERAH TU...  

YG LAIN2 TU PULAK BERUK-BERUK JADIAN YANG MENGGANAS BARU-BARU INI.  RAMAI YANG DAH JADI MANGSA...

PESANAN BUAT ANDA, BERHATI-HATI DENGAN MAKHLUK2 YANG GENTAYANGAN INI...

JANGAN BIARKAN HIDUP ANDA DISELUBUNGI.....  AL JUBURIIIII....

2 comments:

  1. Hahahaha... aku ingat gundrowo apa td.. hahaha

    ReplyDelete
  2. KEHKEHKEH GONDORUWO MONTOT ITAM LEGAM KENE 'SALAI' DGN AL JUBURI TU BROO ADOIYAIIII >|D

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...