Bersama Berjuang

Saturday, December 18, 2010

APABILA ORANG2 DR. LALOK BERBICARA...


Muslimat diatas bernama Hajah Kintan Man.  Orang Melaka...ha'ah..datang le melake.. ada ulau melingkau atas pagau...  Ulau yang ni belit cakap tak pikir-pikir...  

Dia marah sebab UMNO Melaka dikatanya biadap dan tak beretika sebab pasang bendera parti di pintu pagar Masjid Saidina Ali di Bukit Katil.  PM dijemput untuk rasmikan Masjid ni.


Ye la.  GT tak salahkan dia sebab buat statement camtu.  Betullah tu apa yg dia kata.  Tapi mari pakat2 suruh dia tengok gambar-gambar ni plak.  Nak tau gak apa komen dia!!!




Haaa..  klu camni, kira tak beretika dan biadap tak???  Time2 nak pilihanraya, mesti la tunjuk taring.  Sayang bebal mcm Dr. Lo'Lo' Lalok.  Satu dewan la katakan.  Ya... ingat lagi tak dia  suruh sapa jaga pasir selangor??? hahahaha....

3 comments:

  1. saja nak tonjol nama..nanti org boleh ingat..
    Tulah perangai PR...org buat salah ..dia buat yg salah tu boleh endorse jadi betull

    muka tak tahu malu..org berpolitik dia pun teringin ..tapi otak letak kat lutut.

    ReplyDelete
  2. Salam,Wak follow.....

    ReplyDelete
  3. bendera umno mana boleh letak, harammmm... bendera pas memang kena letak kat semua masjid dan surau... sunat muakkad boleh jatuh wajib hukummnya bro.. hehee

    ReplyDelete

Kepada yang "Anonymous", sila tinggal nama glamer dibawah komen anda. DAP beromen, Pas tanggung, berani komen, sendiri tanggung...hehehehe.. Terima kasih!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...